I kdyby to byla pravda, tak i herní průmysl je a byl byznys, takže to smysl mělo a má. IoT smysl nemá, zatím.
A proto by bylo dobře a v zájmu věci, aby autor článku dal odkazy na smysluplné využití, když už dává odkazy na nesmysly se záchodovým papírem s postesknutím si, že bulvár nedává prostor užitečnému mainstreamu.
Take bych se pripojil s prosbou o kratky seznam nudneho mainstreamu. Jako clovek z oboru ID bych "mel vedet" o cem je IoT, ale v soucasne dobe vlastne ani neznam zadnou "rozumnou aplikaci", ktera by mi usnadnila bezny zivot.
Ono i clanky zde na lupe casto pisi hlavne o tech "humornych" prikladech.
O přínosech se nedozvíte, protože budou součástí obchodního know how jednotlivých firem, IoT zvýší efektivitu prodeje, efektivitu výroby, díky informacím o kolektivním chování, které dosud nebyly k dispozici. Služby pro koncového zákazníka budou jen okrajové, jen v té míře, aby zdůvodnili existenci připojení.
Vzniknou taky nové oblasti herního průmyslu, více provázané s realitou, hry se přemístí do veřejného prostoru. Už se přemísťují.
Autor v jedné části svého textu odsuzuje bulvární texty, viz :
"křiklavé okrajové případy přebíjí ten nudný mainstream, kde se opravdu nachází něco užitečného."
Byl by prosím odkaz na něco opravdu užitečného, něco z toho nudného mainstreamu? Že je to velká byznysová příležitost, o tom nepochybuju. Pokud to výrobci začnou cpát do všeho, jistě to (pro koncáky vynucený) byznys bude.
Bude to mít ale užitek? Skutečný užitek pro koncové uživatele?