Ano, opravdu. U některých kont by se se soudním příkazem dal dohledat PRAVDĚPODOBNÝ majitel, ale u některých nikoli. Záleží na způsobu nabití. Nicméně běžným způsobem je banka schopna (s jistou mírou tolerance) zjistit pouze majitele kont, kteří nabili výhradně z účtu v ČSOB. To jsou pak také tzv. "zaručení" klienti.
Autor se zjevně ani nepokusil na pejskovi o změnu telefonu. Jinak by nemohl napsat to co napsal. Když už na někoho kidám hnůj, tak si to alespoň ověřím.
Já myslím, že ne. Že je článek nepravdivý blábol, tím jsem si jist. To zda (a co) jste zkoušel ještě zítra ověřím. Nicméně před napsáním článku jste změnu čísla nezkusil. Pouze jste kliknul na stránku s formulářem, ale projít celým procesem jste se neobtěžoval. Pokud byste to zkusil, tak byste zjistil, že po potvrzení změny (zadání kódu ze SMS) je odeslána další SMS - tentokrát na původní číslo - s informací o změně čísla a s výzvou k případnému stornování změny (pokud se jedná o "neplatnou" změnu). Případně ke kontaktování helpdesku (24/7).
Lze samozřejmě diskutovat o tom zda je toto nejlepší cesta jak změnu zabezpečit. Nicméně po několika dnech vášnivých diskusí v anarchistických kroužcích je třeba nějakou metodu vybrat. A on každý způsob má své mouchy. Zvláště pokud je třeba brát ohled na možnosti, že klient staré číslo mít nemusí. Navíc je třeba zohlednit i to, že konta jsou anonymní a nelze tedy ani přijít osobně. Atd... Co lze konstatovat s jistotou je to, že článek plave hodně na vodě.