U Tiscali taky, nejen na Seznamu. Asi pred 2 roky, pak asi pred rokem a naposled pred par dny jsem poslal na Tiscali dotaz, proc se nemohu dostat do sve posty pres web. Z M$-Exploderu to jde, ale ten nepouzivam. Z Mozilly ze stejneho PC se tam nedostanu. Popsal jsem nastaveni programu, verzi, verzi OS. Chtel jsem vedet, co presne je pro pripojeni vyzadovano (cookies, javaskripty, ...). Driv mi neporadili nic, ale aspon odpovedeli, ze by to jit melo a kdyz to nejde, tak nevedi. Posledne mi uz neodpovedel nikdo. Holt, uz si asi Tiscali hraje na velkou spolecnost i u nas (v CR) a tak se nejakym jednim pitomym uzivatelem prece nebudou zdrzovat.
Rád bych se podělil se svojí zkušeností s HelpDeskem Seznam.cz. Už od cca března tohoto roku se snažím upravit odkaz na seznamu, směřující na moje stránky. Někdy v té době totiž zařadil seznam ono "skvělé" řazení vyhledávání podle kvality a tak je nutné, aby byly stránky z jejich hlediska "kvalitní", pár věcí upravit. Jenže VŽDY se mi po odeslání upraveného formuláře pro změnu vypíše hláška "Údaje se nepodařilo vložit do databáze, kontaktujte naši technickou podporu." Tak jí kontaktuji... Třeba dělám chybu někde já, tak mi poradí... Od toho tam jsou, ne? A tak to zkouším s železnou pravidelností měsíc co měsíc od zmíněného března dodnes. NIKDY se mi však nedostalo odpovědi. Píšu jim tak poníženě prosící e-maily, až mi je to samotnému trapné, ovšem odpověď naprosto žádná. O aktualizaci mého záznamu ani nemluvě... Ach jo...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).