Doporucuju vsem, aby v pripade, ze je to cesky spam
podavali stiznosti na porusovani zakona o regulaci
reklamy na zivnostenske odbory prislusne sidlu spammera.
Krome Prahy, kde sedi pani inzenyrka Venuska Jandova,
ktera tomu vubec, ale vubec nerozumi, se s tim snad
i neco deje.
A pokud uz nejakou takovou stiznost budete davat, tak
doporucuju dodat ZU vsechny mozne podklady, ktere jste
sami schopni dodat, abyste si s nima pak nedopisovali
dalsi dva mesice. Telekomunikacni logy se museji mazat
(nebo anonymizovat) presne po tech dvou mesicich, takze
cim driv se cela vec zacne resit, tim vetsi je sance,
ze se neco stane.
Sice nemám chuť si dopisovat s člověkem, který se neumí
podepsat vlastním jménem a jediné co dokáže je druhého
napadat, nicméně copy&paste ze zákona o telekomunikacích
151/2000 Sb mě nezabije:
§ 84
[...]
(3) Předmětem telekomunikačního tajemství
a) je obsah zpráv přepravovaných nebo jinak zprostředkovaných telekomunikačními zařízeními a sítěmi s výjimkou zpráv určených veřejnosti,
b) jsou provozní doklady, z jejichž obsahu je zjevný obsah přepravovaných zpráv,
c) jsou data související s poskytováním telekomunikační služby, zejména údaje o účastnících telekomunikačního spojení.
[...]
(7) Data podle odstavce 5, jakož i data, která jsou předmětem telekomunikačního tajemství, musí být po uplynutí dvou měsíců od ukončení telekomunikačního spojení vymazána nebo učiněna anonymními.
[...]
O.
P.S.: A prosím aby další reakce byla nějaká duchaplná.
Ty jsi ale fakt magor!!! Takové průpovídky cosi napovídají o tvé duševní způsobilosti. Je jen s podivem, že i v Bohnicích mají lidé přístup k Internetu.
Vidím, že nejsem jediný, komu paní ing. V. J. připadá jako z jiného světa. Ono se mi zdá, že pražský ŽÚ zaujal zvláštní postoj - nepřijímá podání od občanů, která by měl vyšetřit. On chce rovnou důkazy, svědecký výpovědi a místopřísežná prohlášení. Pak se jimi teprve bude milostivě zabývat. A případný výsledek? Ten se s ohledem na obchodní tajemství nesmí zveřejnit. Pst...
Ja na jednu stranu chapu, ze tomu pani inzenyrka nerozumi,
co ale nechapu, proc si tam sakra neporidej nekoho, kdo
tomu rozumet bude. Preci ji nebudu pokazde pripravovat
kucharku, jak ma postupovat a kde ma zadat podklady :-(.
A nakonec to cele stejne skonci u poskytovatele schranek
toho zaspamovaneho stezovatele, kde muzeme poskytnout
akorat vypisy z logu mailserveru na ktere v zapeti dostaneme
odpoved, ze to neni prukazne...
Uz jsem uvazoval i o podani stiznosti na nadrizeny organ...
Jenze kdo ma furt chodit na postu, aby si tam vyzvedaval
obalky :-(
...nema pani INZENYRKA nejaky email? Kdyz ji zacne par desitek (stovek) lidi preposilat ceske spamy od ruznych Slabych a spol, tak trebas sama pozna, ze to JE neprijemny problem a ze by se s tim MELO neco delat... A mozna si objedna skoleni, aby vubec pochopila, o co jde, a co po ni lide chteji.
moje zkusenosti s VJ, zjednodusene:
JA: posilam spam, prosim o reseni a zpravu o vysledcich
VJ: poslete logy nebo aspon celou zpravu s hlavickou
JA: posilam
VJ: dejte souhlas ISP A, pres kteryho byly zpravy rozesilany ke zverejneni buhviceho
JA: ISP A? vzdyt to slo pres ISP B, hlavicka Received:
VJ: ja tam zadnou Received nevidim
JA: ... trocha vysvetlovani, co je v emailech, co jsou hlavicky a kdo to opravdu a pres koho poslal ..
VJ: ok, ozvu se vam pristi tyden
..
VJ: poslali jsme ISP A material, aby emaily dohledal a potvrdil (neco v tom smyslu)
Kamarad z ISP A: neposilal si stiznost na spam?
JA: jasne, vim, ze to prislo vam a ze je to blbe, ale kam mam napsat, ze vam dam souhlas
Kamarad: nikam, posilame to zpatky
VJ: kontaktovali jsme firmu spammer s.r.o., nepopira, ze rozesila "běžné komerční nabídky na základě zakoupených nebo volně šířených databází e-mailových adres. Jak uvádí, na konci každé zprávy je odhlášení tak, aby nabídku již uvedená adresa nedostávala. Může se však stát, že nová databáze obsahuje buď jinou adresu stejného adresáta nebo skutečně při srovnávání databází dojde k chybě. V žádném případě nemají v úmyslu obtěžovat kohokoliv, kdo si to nepřeje. Vaši adresu samozřejmě z databáze vyřadí (*) jako i další subjekty, které nemají o jejich nabídky zájem. Informovat potenciální zákazníky nepovažují za obtěžování a Vaše výdaje neznají, neb jste jim je nesdělil, aby Vám mohly být uhrazeny. Jmenovaná společnost má zájem na urovnání věci, to však nemůže být prostřednictvím úřadu. Z hlediska správního úřadu by tímto způsobem mohla být celá záležitost uzavřena, pokud budete s formou navrhovanou společností souhlasit."
(*) - o vyrazeni jsem zadal, ne vsak pres odkaz, tem neverim.., nebylo tak ucineno, tak jsem vyuzil stiznost na urad + pochopitelne ISP..
ted bohuzel nevim, co dal s tim. do nakladu si pochopitelne nemuzu zapocitat cas straveny s vysvetlovanim uradu, co jsou to hlavicky (celkem by mi to ani nevadilo, kdyby to bylo k necemu), kazdej umime neco jinyho. takze este budu nakou dobu premejslet
Tak to abych zacal - Ahold, Tesco stores, Media Hall, Jena, Baumax, Futurum, Bauhaus, Hornbach, Pramos, Obi, Proton, Elektro Spacil, Interspar... (pokud hledate Globus, verte ze mi opravdu nechodi, nevim proc, bylo by vice na podpal)
Jedinou vyjimkou je Makro Cash & Carry, vse ostatni se v me schrance z 99.9% da oznacit jako spam...:-(
Zvlastni, ze treba Palace Cinemas se k podobnemu kroku nesnizi a radeji zaplati, aby je zastupovali vcelku sikovni obchodni zastupci...
Ja mam na schrance napsano: "Nevhazovat reklamni materialy"
a od te doby, co jsem to tam napsal jsem tam zadnou reklamni
nabidku nemel a dokonce se me postak ptal, zda-li mi muze
vhodit 'Prazske listy' ve kterych jsou vlozeny reklamni
materialy... Takze tady to alespon nejak funguje...
No my na to mame bednu, postacka prostrci dirou na postu ve dverich postu, lidi tam cpou i letaky. Postu pak prvni kdo prijde domu nahazi do schranek a letaky tam zustanou - koho letak zaujme, ten si ho vezme a stary letaky (90% letaku tam zbyde) pak jdou casem do kontejneru s tridenym odpadem..
Jednu dobu jsme tam měli něco podobného. Jediný viditelný efekt byl ten, že někteří letákáři nám tam nechávali místo jednoho letáku 4-6 exemplářů. Co tam tu nálepku nemáme, dostáváme jen jeden jako ostatní. Možná kdybych nenápadně upozornil zadavatele reklamy, jak efektivně agentura nakládá s jeho prostředky, snad by to pomohlo...
Mela by stacic stiznost na toho, kdo to roznasi, bude to znamenat jeho posledni pochuzku (treba v mem pripade Interspar). Oni se totiz taky uz boji, ze by mohli dostat nejaky ten milion pokutu a to by se ta raklama ponekud prodrazila ;).
Od p. Ing. Jandové (ona jest Venuše ?) mám taky pár odpovědí. Vše se týkalo postupně asi 4 stížností na p. Semetkovského, www.tvujdum.cz. Není šance se dovolat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).