Jednalo se o reklamaci, výrobek přesně seděl do originálního balení a přebalení tak nebylo možné. Proto jsem se zeptal zákaznického servisu. Firma se tváří moderně a prozákaznicky, tak jsem očekával jak rychlejší odpověď, tak vstřícnější přístup. Je to praktická zkušenost, která může být pro někoho zajímá, proto jsem ji zde uvedl.
Tak já nevím. Možná jsem stará škola, ale jestliže něco "přesahuje maximální rozměr" tak to prostě nevyhovuje. Možná to teda chtelo zabalit do balíčku o necelý centimetr menšího.
Nebo taky mohl přpravce ten maximální rozměr nadefinovat v nějakém intervalu, třeba 30-35cm, ale co pak s těma balíčkama co mají 36?
Fakt nevím, co s tím, je to fakt problém, a asi bych se snažil vyhnout komunikaci se zákaznickým servisem tím, že bych to dal do ochlup menšího balíčku.