Ano flopy je dnes vetsinou OUT, ale vetsinou ve vsech kompech jeste je - urcite ji maji doma ve svem pocitaci
protoze si to poslou mailem, chapes ?
A jak se do sve schranky i Intranetu dostanou? Nevim, ze by do schranek meli pristup z Internetu. A nebo si zalozi dalsi schranku na prenos souboru? Perfektni reseni
a nebo rovnou koupit vyrazene pocitace treba za 2000,- :) ?
komiku, kdyby si kupovali pc za 9000,-, tak dalsich 9000 daji za opravy.
jsem zvedav, jestli by si zajistil, aby ty tve pc za devitku byly vsechny stejne
i v tisicovych mnozstvich
Ty Pentia II za 1,5-3K jsou s šestiměsíční zárukou, protože se pro prodejce zřejmě vyplácí výměna kus za kus. Nikdo nikde nepotřebuje tisícové množství, dodávané stovky bohatě postačí.
.... hmm, flopy je dnes opravdu VELMI uzitecna - mozna ze jen pro starou generaci, ktera si mysli, ze neco s pc umi, ale jen mysli...
Hergot, když je to tak neužitečné, tak mi, prosím, vysvětlete, proč se ta zbytečnost dvacet let standardně montuje?! Z blbosti výrobců?!
a zaci by mohli nejen neco odnaset,ale i prinaset ). kdybys myslel hlavou, tak by te napadlo, ze disketu nepotrebuji, protoze si to poslou mailem, chapes ?
Pošlou si to mailem?! Kam a proč?! Oni se snad ze svého domácího PC nedostanou ke svým datům na školním serveru?!
Ono je nejlepší přijít ve 3 hodiny odpoledne domů ze školy a připojit se za tu 1 Kč za minutu. Český Telecom je jistě spokojen, rodiče určitě taky.
mozna o tom to je, aby z nich nevyrostli trotlove kteri znaji jen disketu, stavi sracky za 9000, ale aby se naucili pouzivat elektronickou cestu sdileni infomaci
V tomhle státě jsou i tací "nešťastníci", co si kupují domů repasovaný P120 v ceně jednoho 16MB USB disku, protože na lepší holt nemají. A protože stát a školy mají doslova "holou p****", neznám mnoho způsobů, jak zoufalý poměr počtu žáků na PC v krátké době zlepšit, než s využitím repasí nebo "ořezaných" PC-terminálů. Znáte nějaký jiný?
Jestliže ve vyspělých zemích je počet žáků na PC v rozmezí 4-10, u nás je nyní cca 12-13 (před pěti lety byly špičkové průměry ve světě 7-9!!!). V "zelených" školách se přitom pohybuje i v rozmezí 20-30.
Tím samozřejmě nechci tvrdit, že dostatečný počet počítačů vše vyřeší. S nedostatečným počtem se toho ale mnoho udělat nedá.