Podívejte se na výsledky celodenních podílů skupin za uplynulý týden - Prima group byla nad ČT group 4x. Je prostě silnější. ČT těží jen z důchodcovských pátků a sobot, kdy se konkurence trápí. Nebýt toho, tak je daleko za Primou a Novou i v celotýdenních podílech, protože VŠECHNY její podzimní novinky kromě víkendu u ní totálně propadly. Novinky Primy a Novy naopak propadávají pouze v pátek. Jenže Vyprávěj končí, 13. komnata je už vyčpělá a Šíp přestává kvůli své ukrutné nevtipnosti bavit i důchodce. Příští podzim už ČT přijde o svůj poslední záchytný bod, kterým jsou právě pátky.
Vy neumíte číst?
Nově Group se minulý týden nepodařilo obhájit pozici nejsilnější televizní skupiny. Ve skupině D 15+ ji předstihla Česká televize. Ta získala souhrnný share všech svých čtyř kanálů 30,61 %. Česká televize vděčí za svůj úspěch právě nárůstem sledovanosti kanálu ČT 4. Nova Group dosáhla minulý týden v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku hodnoty 28,92 procenta, což znamenalo pokles oproti předminulému týdnu o 0,62 procentního bodu. Třetí Prima Group vykázala souhrnný podíl 25,09 procenta, což je oproti předchozímu týdnu pokles o 0,6 %.
Nevím, proč tu lžete, každopádně fakta nepřekroutíte - ČT vede, Prima group je až třetí. A kecy o Šípovi, který nikoho nezajímá, si nechte pro jiné, minulý díl Všechnopárty měl sledovanost přes milion, víc než třeba Talent.