Dobrý den,
jen se chci podělit s úžasnými zkušenosti ze slevového portálu Slevomat.
1/Jakožto prodávající jsem se zaregistroval a chtěl využít služeb můj Slevomat, po zadání inzerátu mi byl zaslán automatický email, že nemají dobré zkušenosti a nemají o zboží zájem. Opravdu pokud se podíváte, naleznete slovy dvě nabídky na zboží, jinak vše na služby.
Jsou tedy opravdu služby o tolik lepší než zboží?
2/Jakožto kupující jsem si nechal zaslat kód pro ověření po koupi voucheru, tento kód ovšem nefungoval...
3/Známá si objenala květiny, tyto květiny dorazily v krabici zvadlé, bez vzkazu, krabice již evidentně několikrát použita, krásný dárek pro tchýni, které chcete udělat radost nemyslíte?
3/Další si koupila voucher na kosmetické služby, které měly být dle výběru, paní na druhé straně telefonní linky zákaznici sdělila, že nečekala takový zájem a má nárok jen na jednu službu, kterou jí určí provozovatel obchodu.
4/Další voucher byl na plavání nebo něco takového, po předběžní registraci, kterou zákaznice zaslala emailem se jí nikdo neozval, po té co volala do hotelu, kde se měla událost konat jí bylo řečeno že voucher platí ještě nějakou dobu a že se jí ozvou kdy má někdy přijít, voucher platí ještě dva měsíce, ale to že se jí ozvou s konrétním termínem, možná také nikdo nečekal.
Má otázka tedy zní: v čem jsou lepší služby než zboží?
Nebude to spíše problém Slevomatu?
Navíc na dotazy nereagují a tato arogantnost mne naprosto vytáčí.
Myslím že deklarovaný pokles návštěvnosti je naprosto oprrávněný.