Vlákno názorů k článku Snowden říká, že nemáme věřit Googlu. Můžeme ale věřit vůbec někomu? od thr - Jste si jistý, že dotyčnou vidí takto odmítavě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2014 13:27

    thr

    Jste si jistý, že dotyčnou vidí takto odmítavě podstatná většina zákazníků a že se nenajde možná i nezanedbatelné procento těch, kteří to vidí spíš opačně? A to zejména na významném trhu v USA?

    Já dotyčnou sice nevnímám zdaleka tak vyhroceně, jako jiní diskutující, leč také u mne převládá spíš to negativní, ani zdaleka bych si ale netroufl s jistotou tvrdit, že její angažování musí být pro Dropbox obchodně až takový problém, který se týká "podstatné části zákazníků". Odhaduji, že největší procento možných zájemců to naprosto ignoruje a menší skupiny "negativních" a "pozitivních" se v reálu zas tak moc lišit nebudou.

  • 2. 8. 2014 12:58

    nb (neregistrovaný)

    Jinak dát tu vražednou bushovu maximálně kontroverzní bestii do vedení běžné komerční firmy, to může být obchodně těžko zdůvodnitelné, protože to, že to u podstatné části zákazníků může vyvolat odpor je docela zřejmé. Řekl bych, že to krásně ukazuje jak v tom světě velkého podnikání primárně nejde vůbec o zisk samotný, alespoň ne přímý, ale o kdovíjaké hrátky. Já bych to tipoval, že to dokonce má za cíl skrze snowdena nasměrovat cílovou skupinu do mucholapky jménem SpiderOAK. Přitom obojí skrze své koně může ovládat tatáž organizace, tj. cia/nsa.

  • 2. 8. 2014 12:52

    nb (neregistrovaný)

    <i>Nedávno Snowden podobně označil za zkompromitovanou službu Dropbox (poté, co do vedení firmy nastoupila Condoleezza Riceová) a uživatelům doporučil jako bezpečnější variantu SpiderOAK. Ne že by to, co řekl, měl čímkoliv podložené, ale nějaká odborná slovíčka tam padla.</i>

    Dropbox je natolik profláklý, že jemu bych nevěřil ani bez té vražedkyně ve vedení. SpiderOAK neznám, ale pokud tam nejsou nějaké otevřené bezpečnostní mechanismy, tak protože to pouze možná bývalý agent NSA doporučuje, raději bych si na to dal také pozor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).