Zdravím, otázka je, zda jste někdy zkusil se zareistrovat na sociální síť a využít ji i pro pracovní účely :-) Pokud jste to nikdy nezkusil, tak je poměrně logické, že vás ona myšlenka ani nenapadla :-)
Jenže já to myslel úplně jednoduše. Sociální sítě možná ohrožují mail na kvantitě, ale jak sám potvrzujete, nikoli na kvalitě. Tedy je vlastně dobře, že se řetězový spam typu "Udělala jsem si test, udělej si ho taky a pošli to dvaceti lidem" přesunul na FB. Obchodní nabídky posíláte mailem... Já to zkrátím, tyhle dvě věci bych prostě vůbec nesrovnával.
Díky za reakci, chápu a souhlasím s vámi. Ad spamy, je mrzuté, že tyhle věci se tam tak rychle šíří (i když to dost závisí na "vyspělosti" přátel v portfoliu :), nicméně je skvělé, že FB ve srovnání s mailem poměrně efektivní nástroj na jejich limitování (jedno kliknutí, spam z mizí auž vám nepřijde žádné ze stejné aplikace, to myslím email neumí :)
Já konkrétně FB i pro pracovní účely využívám, FB je skvělý nástroj například pro: 1. budování sféry vlivu, 2. budování vztahů s obchodními partnery (se kterými se nemohu vidět osobně na na týdenní/měsíční bázi), 3. čím dál častěji ho používám pro domlouvání schůzek... spíše než telefon nebo mail, ale jasně obchodní nabídky opravdu posílám mailem:)
- zajímavé stats imo poskytuje OPA, čas strávený nad komunitními službami narostla meziročně o 128% (nikoli 28, ale skutečně víc než jednou tolik), a to na úkor všech dalších 4 hlavních okruhů činnosti (commerce, search, commication a content; btw podle těch stats platí, že "content je stále král" (má stále nejvíc 40%, a tratil relativně nejméně)