Odložit sluchátko vedle telefonu, nechat ho ať se vykecá, až se ze sluchátka začne ozývat tutání tak zavěsit. Ve vlastním zájmu si do databáze sami poznačí, že vám nemají příště volat :-))
Tak tu firmu to především nestojí ani korunu, protože neomezené volání na pevné linky stojí u některých VoIP oporátorů doslova pár korun - třeba přes Skype je neomezené volání na pevné linky z ČR za 120kč!!! Pokud navíc reklamní call centrum odebírá od VoIP operátora desítky linek, klidně se může dostat ještě níž... Takže volání na pevnou mají ty agentury naprosto zadarmo! A neomezené volání na mobily v ČR se dá běžné sehnat za cenu 2000kč měsíčně, což si opět agentura krásně zaplatí... Takže v konečném důsledku ji hovor s Vámi stojí 0kč, protože neomenzené volání už zaplacené má!
S SMS problém nemám, spam mi nechodí ani od operátora. Za to pevná linka od O2 začíná být nepoužitelná. Permanentně volají nějací kreténí, že jsem vyhrál nože, zájezd, ..., stačí si jen koupit nějakou drobnost a je to moje . SMS je pořád relativně drahá záležitost, ale hlasové služby jsou díky VoIP bohužel až moc laciné. Sazby 40h za minutu a účtování po sekundách dělají svoje. Když ho během 15s pošlu do prdele, tak to tu firmu stojí 10h a volá další číslo. I když k tomu musí zaplatit nějakého důchodce/studenta za pár korun, tak se jim to pořád vyplácí. :o(
Po té co jsem seřval operátora Telefonica O2, za to že si mi dovolují posílat nevyžádanou SMS reklamu, tak mi navrhl zablokování takovýchto věcí a už rok mám pokoj.
Šlo o takové ty vzkazy z "GSM modulu" operátora, nebo toho komu tuto službu poskytuje. Chlápek na zákaznické lince se sice dušoval, že oni s tím nemají nic společného ale jednoznačně měli. Teď mi nechodí reklama žádná, ani "akční" nabídky operátora, ale od prodeje Eurotelu stejně nebylo o co stát.
Ať již to bylo jakkoli, jednoznačně operátor má nástroje jak tomu zabránit, možná i předcházet.
Tohle je divne, praktiky operatoru jsou sice vselijake, ale zrovna moznost Opt-Outu je narizena ze zakona, kdyz SMS inzerci nechcete, nikdo vam ji nemuze nutit.
Presne. Taky bych povazoval za logicke dat vyslovny souhlas a ne se nechat obtezovat a obtizne si vynucovat nesouhlas. A to plati o vsech 3 operatorech u nas. A to, ze mi kazdou chvili nekdo otravuje s nejakou vyhodnou nabidkou (kreditky, reality, investovani ... uz me fakt leze krkem. Telefon jsem si neporizoval jako terminal k prijmu reklam.
...tak je to v pořádku, pouze pokud jsem jako zákazník výslovně souhlasil se zasíláním reklamních SMS/mailů. Jiná věc je, že naši slavní opové to na začátku pojali tak, že musím odmítnou, jinak se má za to, že souhlasím.
Ono úplně stačí, když 3x do týdne volají šmoulové s nabídkou investování, výhodných reklam v katalozích, etc. a to i když číslo mohli sehnat tak leda na mých stránkách, kde je vedle něj výslovně napsané, ať mi nevolají s nevyžádanými obchodními nabídkami; 2x týdně otravujou šmoulové od T-Mo na pěší zóně, ač to mají Tržním řádem zakázané (měšťáci zatím nasazují botičky jak vzteklí 50 metrů vedle). Ještě budu utrácet za aplikaci do smartphone, která mi povolí příjem SMS jen ze seznamu..?
Podle mě LZE hodnotit takovou činnost jako spam. Zrovna včera mi přišla SMS, že pokud v obchodě XXX (což není sexshop, jen nechci dělat reklamu :-)) nakoupím nad 30k, tak mi nakoupené zboží pošlou domů zdarma. A to podle mě docela otravuje, já se k žádným spamům v O2 neupsal …
Neboli, i když jsou ceny za sms nižší, pořád jsou ne nulové. A je rozdíl poslat milion mailů zdarma, nebo poslat milion sms, byť po 1 centu. A i třeba 100 nebo 500 bezplatných SMS nehrajou v necíleném spamu roli.
Samozřejmě, pokud lze jako spam hodnotit činnost, kdy se inzerent dohodne s operátorem, a ten, za dohodnutou sumu,pošle jeho inzerát cílené skupině svých klientů, vytypovaných dle údajů, které operátoru poskytli, tak..