Telecom měl víc problémů po změně softwaru na severní Moravě, třeba asi 14 dní nešlo
ze Severní Moravy volat na naši Zelenou linku, vždy v okamžiku vyzvednutí se spojení rozpadlo
a volající dostal obsazovací tón. Podle pracovníků Telecomu, kteří se s tou závadou asi
14 dní trápili, byla chyba v signalizaci právě na severní Moravě.
Podle mne je problem v tom, ze nikdo nema moznost vybojovat na Telecomu nejakou smlouvu, ktera by vychazela z rovnopravneho postaveni poskytovatele a uzivatele sluzby, kterou oni nabizi. Myslim, ze zneuzivaji sve postaveni k tomu, aby vnutili vsem smlouvy, podle kterych je zakaznik povinen zaplatit jakoukoliv castku jimi nafakturovanou. Teprve pak je mozne se dohadovat o jeji spravnosti. Neni tohle evidentni priklad "vyhodnosti" takove monopolni spolecnosti? Prakticky by mohli vsem nauctovat treba 100 tisic a potom jim to vracet s omluvou: "Nekde doslo k chybe", zatimco v bance by jim nabihaly uroky.
Chování Telecomu ve věci nesprávného účtování tarifu I99 plně koresponduje s postojem a demagogickými řečmi zástupkyně Telecomu ve včerejším TV pořadu Přísně veřejné - přes veškeré výmluvy ze strany Telecomu se jedná o prachsprostý monopol a přehlížení běžných malých uživatelů. Už ať je minimálně rok 2001.
Toto a alsi "drobné nedorozumění" jen svědší o tom jak se SPT TELECOM cítí silný pred zakazníky a hlavně před regulačnímy orgány české republiky a jak mu vubec nezaleží na tom co si o něm myslí lidé (zákazníci).
Podle mě je názor, že se změnilo odvozování počtu impulsů od jednotlivých hovorů k odvozování od celkově provolané doby za měsíc značně optimistické. Změna se týká pouze nahrazení počítadla (občas mírně poruchového) za analýzu jednotlivých
hovorů a stanovení počtu impulsů z délky daného hovoru.
Jelikož jsem jeden z postižených (naštěstí jsem obdržel něco větší účet než 1000 Kč, takže přes sporožiro to neprošlo), musím se vyjádřit. Celá akce mě stála asi 2 hodiny času a 2 litry benzínu ( s tím jsem se už rozloučil). Na reklamacích mi bylo sděleno, že o problému vědí a pracují na něm. Byl jsem nucen podat standartní reklamaci, ale co mě zaráží více, v pondělí ráno čekám návštěvu technika od Telecomu. Nevím, jak souvisí špatný výpočet s mým vybavením, snad se to dovím. Naštěstí mám homologovaný a přihlášený modem, jinak nevím. Jako zákazníka mě štve, že nikdo ze zodpovědných nebyl schopen do této chvíle říci, stala se chyba, víme o tom a omlouváme se - to snad se vyřeší až s demonopolizací. Taky nevím, jak probíhá výpočet a následná kontrola, když při změně účtování uteče taková zásadní chyba. Jsem moc zvědavý, jak to celé skončí.
Stejnym zpusobem - cili nejdriv zaplatit a pak se eventualne domoci vraceni, resp. odecteni preplatku - se postupuje i u Paegasu. Navic na vyrizeni reklamace maji DOST DOBROU lhutu az 90 dnu.
Ze zkusenosti nekolika reklamacnich reizeni, kterych jsem se ucastnil (a vzdy neuspesne), jsem vazne zvedavy, jak tohle dopadne a zda "medializace" celemu pomuze...
Nicmene jsem podal radnou reklamaci a uz mam pisemnou odpoved od $PT, ze mi milostive davaji odklad platby do uzavreni reklamacniho rizeni.....
Ovsem me zarazi, ze pri "genialite" $PT si takovehle afery vubec dovoluje a upozornuje tak na sebe. Vzdyt by naprosto stacilo, kdyby nejaka "chyba" v systemu uctovani zpusobila u VSECH uzivatelu napr. navyseni o 5% poctu provolanych impulsu.
Pri dnesnich "moznostech" kontroly tak $PT prijde ke svym penizkum a navic si toho nikdo z uzivatelu ani nevsimne. Na tehle domence je videt, jake moznosti ma dnesni "zakaznik" a jen doufam, ze 3 mobilni operator nabidne zajimave moznosti (napr. datovych prenosu, ktere budou konkurencni pro $PT I-99), ktere nam daji vice moznosti jak se takovemu chovani branit - PREJIT k jinemu dodavateli.
Tady je jasne videt, co vsechno si muze SPT dovolit, protoze ma
monopol. Nejhorsi je, ze ne vsichni se o vraceni penez prihlasi,
takze je Telekom prakticky okradl, spis me to pripadne jako pokus
o podvod, na to jsou snad paragrafy ! Jenomze co kdo zmuze proti
necemu tak obludnemu jako je Telekom !???
SPT proste doslova zneuziva sveho monopolniho postaveni, a ty ,
zakazniku, drz hubu a krok, my si musime nahrabat jeste co nejvic,
mame na to uz jenom neco pres rok.
Jo a jeste mala poznamka - az se SPT nekomu omluvi, dejte mi vedet.
Myslim si, ze se to nestane !
Setkal jsem se i s jiným problémem, spíše nepřiměřenou komunikací ze strany SPT telecom.Jednalo se přeposlání potvrzeného originálu IOL smlouvy.SPT tel. nebyly ochotni a vůbec je nezajímalo, že uživatel jejich služeb má právo mít v ruce smlouvu o službě.
P.S."Asi po 3 týdnech klepání na elektronické dveře bylo vše v pořádku"
Stejny problem jsme meli pred mesicem, kdy nas ucet dosahl
6000 Kc, ackoliv normalne platime okolo 1000 Kc.
Na internet se tohle cislo uzivalo minimalne,
a tak jsme premysleli, kdy jsme zapomneli zavesit...
Pak se ukazalo, ze v nasem dome se objevily tytez
problemy u vice lidi, nekteri meli ucet i 12000 Kc .
Telecom reklamaci kupodivu uznal, byl to zajimavy
dopis ve stylu "dekujeme za reklamaci a vas ucet upravujeme
o 1700 impulsu..." Omluva samozrejme nikde, sleva uz vubec ne.
Princip nejdriv zaplat a pak reklamuj Telecom uplatnoval i v tomto pripade.
Zapomnel jsem dodat, ze NEPOCHYBUJU o tom,
ze pokud bychom nic nereklamovali,
Telecom by nevratil ani halir
i kdyby reklamace vsech nasich sousedu
probehla OK a Telecom musel vedet, ze slo o JEJICH
problem v celem dome a mozna jeste buhvikde.
Nase vcerejsi zjistovani vyustilo v komunikaci s Administrativou IOL (71466387) kde z nich posleze vypadlo ze za poslednich par dni meli nekolik dotazu na tento problem z CELE republiky, nikoliv jenom z Ostravy. Takze problem je celorepublikovy, nikoliv jenom nekde lokalni.
Dnes v 16:30 mi zavolala pracovnice SPT Telecom a potvrdila jejich chybu a bude mi vracena, resp. zmenena faktura na zaklade me reklamace. Na otazku zda se bude tato situace opakovat pristi mesic, nebyla schopna odpovedet.
Myslim, ze je to dalsi dukaz neschopnosti Telecomu vyrovnat se
s poskytovanymi sluzbami. Jedine rozumne reseni je okamzite zrusit
veskery monopol a zcela uvolni trh komunikaci.
Dalsi vec je, ze pokud Telecom v okamziku, kdy jiz vi o problemu
posle predrazenou fakturu, jedna se z jeho strany o podvod
a je na miste trestni oznameni.
Bacha, ten modem si sam nemuzete spravne pripojit. Muze Vam ho pripojit jen nekdo s povolenim od CTU!!!
Naproti tomu bezdratovy telefon si pry sami zapojit muzete..
To je logika, co? Ala CTU&Telecom...:((
Pekny. A jak vyresit pripad, kdyz mam notebook, ktery nemuze byt k telefeni siti pripojen nastalo??? Zamestnat texnika na polovicni uvazek???? Fuck off Telecom!!!!
Problem je f tom, ze spusobena skoda musi byt vetsi nez 2000 Kc. BTW Telecom si najme tolik pravniku (za nase praxy), keri z tebe nakonec udelaj absolutni pako a stejne se nakonec stane hov*o :-((
Celá věc jasně vypovídá o postoji telecomu k zákazníkům. O chybě vědí a přesto mají tu drzost spoléhat na to, že si toho třeba zákazník nevšimne a jim zbyde víc peněz. A když si všimne, ještě musí nejdřív zaplatit a pak podstoupit ponižující proceduru reklamací. Navíc vyžadovat nejprve zaplacení nemá právní oporu. Účet za telefon je vlastně obyčejná faktura a pokud není správná, je telecom povinen vystavit fakturu znovu a správně. A to bez předchozího zaplacení špatné faktury.