Zákazník: Jsem-li v ulici XY, asi tak polovina příchozích hovorů spadne do schránky s hlášením, že účastník je nedostupný. Děje se to i když mám telefon zapnutý a dostatečný signál. Odchozí hovor se také podaří uskutečnit asi v polovině případů. Jinde se to nestává. Asi bude přetížená BTS.
Infolinka: Pravděpodobně máte zapnuto automatické přesměrování všech hovorů do schránky. Kód pro vypnutí je...
Outfile/infile - nelze z duvodu bezpecnosti, kdyz uz jsme u toho ...
tak ja fakt nevim, mozna tam ale nejsou celejch 24 hodin, ale jenom tehdy, kdy ja napisu nebo zavolam - takhle chytre to maj vymysleny, aby se mohli ulejvat
V principu určitě ne, ale určité nevýhody to má. Větší nároky na prostor, větší spotřeba elektřiny, větší nároky na údržbu. Otázka je, zda se to při zvýšené režii na synchronizaci dat skutečně vyplatí. Na druhou stranu má takové řešení i značné výhody. Vždy je třeba zvážit pro a proti s ohledem na konkrétní požadavky.