Když je nějaká organizace tak zkostnatělá a zdřevnatělá, že ani poměrně rychlý úbytek zákazníků ze 4 miliónů na něco přes 2 milióny ji netrkne, že "něco je špatně", a pokud nenajde odvahu něco změnit opravdu RADIKÁLNĚ, aby ty zákazníky vůbec napadlo se k ní přes všechny špatné zkušenosti vrátit, tak si asi svůj osud zaslouží vyžrat až do dna.
Pak zbývá jen říct - sbohem a šáteček, a zákazníkům k Ježíšku co nejvíc alternativ.
Jestli ono, sbohem a šáteček, není náhodou obráceně ,od TO2, nám.Postupně se to tak jeví.Přeci nejsou takový troubové,aby netušili,kam trendy ve vývoji IT směřejí.Rád je nemám a raději
at´investují např.do výroby necek:-)
Ještě by bylo zajimavé zjistit, kolik z těch dvou milionu přípojek jsou státní a obecní úřady, školy, polostátní firmy a podobné subjekty, kterým nějaké náklady leží víte kde.
To není nutno zjišťovat. Stačí si vzít Zlaté stránky, podívat se do bytových stanic a nalezený počet dělit zhruba třemi (většina čísel už je dávno nefunkčních).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).