Hlavní navigace

Stanice Horor film nabídne prostřednictvím portálu Film Popular „čtyřiadvaceti­hodinové vysílání“

24. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Horor film
UVNITŘ GALERIE – V předvečer amerického svátku Halloween, tedy 27. října, spustí televizní kanál Horor film vlastní dvacetičtyřhodinové vysílání v rámci internetové služby Film Popular.

Nově tak videoportál Film Popular, patřící pod Československou filmovou společnost ostravského podnikatele Leoše Pohla, nabídne více jak 24 hodin filmů a pořadů věnovaných čistě hororovému žánru. Je to náš dárek k Halloweenu, který má ale trvalou podobu. A co víc – start čtyřiadvacetihodinového vysílání programu Horor film na portále Film Popular se ponese především ve znamení nezávislé domácí hororové tvorby – nabídne hned šestnáct snímků od tuzemských filmařů, láká diváky Pohl.

PSALI JSME: O půlnoci odstartuje Horor Film. Nabídne ho Skylink a kabelová televize od UPC

Domácí tvorba bude postupně doplňována filmy z celého světa, které zatím tvoří v nabídce kanálu menšinu. Stanice Horor film je podle tiskového mluvčího Františka Maliny jedinou takto specializovanou televizní stanicí v České republice, na Slovensku a ve střední Evropě vůbec. Vysílání zahajuje každou noc s úderem půlnoci a končí o páté hodině ranní. Pravidelně tak nabízí tři až čtyři hororové filmy, proložené dalšími zajímavostmi ze světa tohoto žánru. 

ebf - tip do článku - debata

K TÉMATU: WAR TV je už skoro tady. Startuje na počátku října, zaregistrována je i doména

Webový portál FilmPopular.cz nabízí vybrané pořady z programu pěti televizních stanic provozovaných zmiňovanou Československou filmovou společností – filmového kanálu CS film, dětského CS mini, dokumentárního TV Kinosvět, nedávno spuštěné TV WAR svět válek a právě Horor filmu. Aktuálně nabízí přes tisíc televizních pořadů a filmů, které jsou každý měsíc doplňovány desítkami nových. Služba Film Popular je plně lokalizována do českého jazyka a bez reklam. Pořady lze sledovat přes počítač i mobilní zařízení a užívání portálu je zpoplatněno částkou 199 korun ročně.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).