Hlavní navigace

Start Koloniál.cz se blíží. Služby rozšiřuje i Rohlík

13. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Prémiová služba Rohlíku odstraní poplatky za dopravu. Jeho úhlavní konkurence zatím spustila reklamní dělostřeleckou přípravu.

Tisíc korun a za to celý rok doprava zdarma. Rozvážková služba Rohlík.cz rozjela nový koncept Premium, který za roční paušál garantuje doručení do hodiny a půl a přednostní přístup k novinkám. 

Dopravné vede k tomu, že zákazníci nákup do jisté míry plánují. Premium členství má tuto bariéru úplně odstranit. Pokud vím, že kdykoliv mi doma něco chybí, můžu to mít do 90 minut u dveří, aniž bych připlácel za dopravné, nemusím už nákupy vůbec plánovat, tvrdí v tiskové zprávě Tomáš Čupr z Rohlíku. Očekává, že si do roka službu aktivuje přibližně čtvrtina pravidelných zákazníků. 

ICTS21

Na trhu on-line supermarketů ale dominantnímu Rohlíku přibude nová konkurence. Kromě Tesca se do skupiny následovníků zapojil i Košík.cz, ale mnohem větší hrozbu pro Rohlík může představovat Koloniál, za kterým stojí skupina Rockaway, respektive její e-commerce divize.  

Koloniál, pod vedením bývalého šéfa řetězce Globus Petra Vyhnálka, termín spuštění ještě neoznámil, ale dnes už zahájil reklamní kampaň. Testovací nákupy už se rozvážejí, takže spuštění na sebe nenechá dlouho čekat. Termín, ale oznámíme, až budeme mít potvrzeno, že naše řešení funguje na 100 procent, vysvětluje šéf E-commerce Holdingu Jan Jírovec.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.