300 milionů korun. To je částka, která padne na zahájení vysílání nového dámského programu Prima love, jež zahájí vysílání 8. března a měl by prioritně cílit především na dívky a ženy ve věku od 15 do 44 let. V pátek o tom informoval ekonomický deník E15 s odvoláním na šéfa druhé nejsledovanější komerční televize v zemi Marka Singera.
K TÉMATU: Prima love míří do multiplexu 3, třetí program Primy startuje na MDŽ
Ani jsme nemuseli přijímat příliš mnoho nových lidí. Posílili jsme obchodní tým, programming a technické pozice přibližně o sedm lidí,
přiblížil listu Singer. Prima love tak spolkne
při svém startu přibližně stejnou částku, jakou si téměř před dvěma lety vyžádala sesterská stanice Prima Cool. Strategie Primy je logická – zatímco nový kanál míří na jemnější část naší populace, Cool se orientuje hlavně na mladé muže ve věku od 20 do 40 let.