Hlavní navigace

České a slovenské startupy se setkají v červnu v pražské Lucerně

Redakce

Dočkáme se někdy českého nebo slovenského Facebooku, Instagramu či Zyngy? Na čem pracují naši mladí i starší inovátoři a jak podle nich vypadá budoucnost internetu, sociálních sítí nebo podnikání? Jak si vůbec Česko a Slovensko vedou na globální startupové scéně? Patnáctého června se v pražské Lucerně uskuteční první Startup Summit — setkání českých a slovenských startupistů, jejich fanoušků, investorů, organizátorů startupových akcí a dalších.

Dočkáme se někdy českého nebo slovenského Facebooku, Instagramu či Zyngy? Na čem pracují naši mladí i starší inovátoři a jak podle nich vypadá budoucnost internetu, sociálních sítí nebo podnikání? Jak si vůbec Česko a Slovensko vedou na globální startupové scéně?

Patnáctého června se v pražské Lucerně uskuteční první Startup Summit — setkání českých a slovenských startupistů, jejich fanoušků, investorů, organizátorů startupových akcí a dalších.

Úvodní řeči se za slovenskou a českou scénu zhostí pánové Rado Grežo (Startup­Camp) a Olda Neuberger (Global Startups) svými pohledy na to, jak na tom vlastně jsme. Následně si v řízené diskuzi budou povídat Ondřejové Bartoš (Credo Ventures) a Raška (Miton) o tom, zda dnes ještě má smysl dělat projekty lokální, nebo je povinností každého startupisty myslet globálně.

Pod dohledem Lenky Kučerové (CzechAccelerator) pak dojde na téma získávání peněz a roli státu v něm — těšit se můžete na zástupce chystaného státního seed fondu a na investory Martina KasuJana Bartu. Další témata zahrnují pohled na různé přístupy k budování firmy (Rastislav Turek, Jakub Mach) nebo vztah startupů a vysokých škol (Jan Šedivý, Jaroslav Lupták). O své nápady ke startupové propagaci se podělí Socialbakers a dojde i na ukázku síly česko‑slovenského designu a gamingu.

CIF17_Williams1

Soutěžně se představí pět českých a pět slovenských startupů, které budou moci diváci rovnou ohodnotit. Moderování se zhostí Matej Ftáčnik. Aby se však na pódiu nepotili jen startupisté, vyzkoušejí si pak organizátoři ak­celerátorů, inkubátorů, soutěží a setkání startupů sami „prodat“ své služby.

Každý, kdo chce získat zpětnou vazbu na svůj nápad, bude jej moci ve zvláštní zóně zkusit představit přímo investorovi.

Našli jste v článku chybu?