To bylo složeno jak z dalších startupistů a zájemců o startupy, tak i z mentorů, z již úspěšných internetových podnikatelů a investorů, a také ze zástupců médií.
Cenou pro vítěze je výlet do Silicon Valley, ale jen pro dvě osoby.
Startupy měly na představení pět minut, a další tři minuty na otázky od poroty. Přehlídka startupů názorně potvrdila názor vyslovený hlavním hostem tohoto Demo Day, Patrickem Rileym z Global Accelerator Network: v Česku jsou dobří programátoři a návrháři, ale většinou se neumějí prodat. A na otázky od poroty směřující na to, jak budou vydělávat peníze nebo získávat zákazníky, odpovídali často rozpačitě.
Setkáním Demo Day se uzavřela první tříměsíční část akcelerátoru StartupYard. Nyní budou zúčastněné startupy pracovat již v režimu volnějším, a v říjnu akcelerátor skončí dnem s investory.