autor clanku pouziva zajimavou metodiku, vlastni osobam jeho typu. vedec by se tomu vysmal, marketingovy pracovnik by obdivne hledel. my normalni tomu rikame HOVNOLOGIE.
Trefil jste přímo do černého. Co také jiného než hovnologii můžete od člověka mého typu čekat :-)
Já bych ovšem na druhou stranu od vás, člověka tak břitkého postřehu, čekal doporučení na lepší metodiku, aplikovatelnou s přibližně stejnými časovými nároky a prezentovatelnou v obdobném rozsahu, jako má tento článek.
to, ze neexistuje nejaka rychla metoda (na zmereni neceho) neznamena, ze si nejakou vymyslim, aplikuji a pak budu vysledky vydavat za ty prave a spravne
Ale pane kolego, nejsou snad právě vaše příspěvky důkazem, že článek je napsán správně a vůči čtenářům férově? Popsal jsem metodu a výsledky, které dala tato metoda. Každý si může jednoduše učinit svůj závěr.
Něco jiného by bylo, kdybych metodiku zamlžil a autoritativně prohlašoval, že podíl komerčních a nekomerčních stránek je u nás přesně x:y. Nic takového ale nedělám. V článku několikrát zdůrazňuji, že měření je nepřesné a neobjektivní. Věřte, že sám mu přikládám jen takovou váhu, kterou si zaslouží a tuto metodiku jsem si dokonce ani nedal patentovat ;-)
To o čem jde oprávněně uvažovat je, zda má takový článek vůbec smysl. Já si myslím, že má. Když už pro nic jiného, tak jako impuls k zamyšlení a diskusi. Navíc jsem před "měřením" měl určitou představu o jeho výsledku a zajímalo mne, jak to nakonec dopadne. Nicméně je o pět na vás a ostatních čtenářích, aby význam článku posoudili
jako mozna pruchodnou metodu bych videl sestaveni reprezentativniho vzorku lidi, kteri nekdy publikovali nejakou stranku...
Mám obavy, že tím bychom se dostali od pravdy ještě dále. Nedovedu si představit sestavení reprezentativního vzorku autorů, schopného odrážet reprezentativní vzorek aktuálně existujících stránek.
Jak byste ten vzorek autorů sestavil? Jeden webdesignér, jeden učitel, jeden vědec, jeden student? Nebo pět webdesignérů a pět zástupců ostatních profesí? V každém případě kontrolou vzorku plně kontrolujete i výsledky.