Zástupci společnosti Seznam.cz, která provozuje internetovou televizi Stream.cz, nevylučují, že tato platforma do budoucna pronikne i do dalších značek chytrých televizorů. Budeme o tom jednat a uvažujeme o tom,
sdělil DigiZone.cz na dnešní tiskové konferenci k představení jarních programových novinek Ladislav Veselý, manažer produktového týmu Seznamu. V tuto chvíli je Stream.cz přítomen ve značkách chytrých televizorů LG a Samsung. Možnost navazování jednotlivých pořadů na sebe si Seznam vyzkouší u pohádek, které nabízí již od roku 2013. 21 % všech přístupů na tuto platformu probíhá v současné době prostřednictvím mobilních zařízení.
K TÉMATU: Seznam upravil internetovou televizi Stream.cz, myslí i na majitele smart TV
Jako hlavní, respektive první jarní novinka byly na dnešním setkání s novináři prezentovány Infobaden News, tedy zjednodušeně zpravodajství, které divákům vtipně glosuje události, které se nestaly. Jde de facto o českou obdobu známých Onion News. Naši reportéři jsou všude tam, kde jsou naši diváci. Nabídneme proud informací, ve kterých se neztratíte,
slíbili novinářů a potažmo budoucím divákům producent Radomír Koníček a šéf programu Jaroslav Janda. Periodicita pořadu bude týdenní. Co se týká témat, ta bude „přinášet sám život“. Půjde mj. o návštěvu papeže v Česku nebo objevení léku na Alzheimerovu chorobu.
ČTĚTE TAKÉ: Internetová televize Stream.cz dorazila do televizorů LG
Dalším jarním pořadem je Praha vs. prachy, který se snaží odhalit fungování pražského podsvětí propojené případně až do politické sféry. Jeden z dílů se zabýval například dlouhodobým tématem pražských taxikářů. Autorem pořadu je Janek Rubeš. Pořad běží zatím čtyři týdny s týdenní periodicitou. Nasral jsem úplně všechny,
uvedl doslova Rubeš. Ohlas na pořad super, ale už nikdo není na mojí straně,
konstatoval Rubeš. Počet dílů stanoven není. Snažím se o to, aby lidi nepáchali zlo na jiných lidech,
vysvětlil smysl svého pořadu Rubeš.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Seznamu pokus o úspěch v anketě TýTý nevyšel, nemůže se jí zúčastnit
Další z novinek budou Dělníci smrti, kteří poběží od dubna. Pořad ukáže divákům to, z čeho mají na výběr, když „jdou na smrt“. Novinka bude mít osm až deset dílů opět s týdenní periodicitou a blíže se podívá například na pohřeb do země, návštěvu velkovýrobny rakví a natáčet se bude i s pohřební kapelou nebo v hospicu. Pokračovat bude třetí sezónou i oblíbená Kancelář Blaník. Diváci ji uvidí od 27. března. Moderátor konference si neodpustil ani vtipně rýpavou poznámku na neúčast pořadu v televizní anketě TýTý. Pořad Slavné značky dá prostor známým značkám a Zmizelou Šumavu bude opět objevovat Emil Kintzl.