Okřídlené pravidlo praví, že se nemá sahat do toho, co funguje.
Takže historicky
- před pár lety O2 Claudia (Klaunia) - průser (navíc O2 samoobslužnou webzónu v podstatě dodnes nemá a prakticky všechno se řeší přes tel. linku s operátorem, těch pár ubohých věcí na "jako samoobslužném" webu je tragedie)
- loni Vodafon - přebourání Samoobsluhy - průser (1/4 roku to nejelo prakticky vůbec, potom blbě a skoro 1/2 roku jim to trvalo přepsat znovu, aby to alespoň trochu jelo, ale správa více karet pod jedním účtem je oproti staré Samoobsluze stále tragicky nepružná)
- takže teď je na řadě T-Mobile (kdysi převedl to t-zones prakticky komplet původní Click rozhraní a nepodařilo se to úplně zničit, takže co lze očekávat teď. S ohledem na to, co se stalo konkurenci, tak asi očekávat to nejhorší, ne? ;-)
Ono je to nasazování nových a dost neotestovaných systémů asi tradicí (kolik asi KB tenhle týden naštvala klientů dost na to, aby odešli jinam a kolik bude odškodňovat - tedy pokud jim nedá jen "bonus" jednoho měsíce bez poplatků).
Kdyby se všude necpaly tuny omalovánek a JS balastu, tak by ty systémy byly pružnější. Přece jen méně je často lépe, ale to jsou všude hypermoderní tvůrci UI, kteří tam nacpou tunu lightboxů, data načítají dynamicky přes Ajax, namísto obyčejné jednoduché a přehledné tabulky decentně ostylované CSSkem. Navíc úděs moderních designů je snaha roztáhnout informace ve stylu FB či Metro vzhledu.
Pochopitelně ty super-cool nové stránky potom pro otevření potřebují výpočetní výkon CERNu jak na straně serveru tak i na straně klienta.
No nechejme se překvapit, snad se nové T-Zones povedou, i když nasazovat je v úterý je odvaha.