No, mně jich líto není. Dokud běžel karneval, tak bylo vše nějak víc v pohodě. Pak ten jejich bordel při změně jejich inkasního bankovního účtu :(. A nakonec, když se stěhujete, a oni nepokrývají lokalitu kabelem a přecházíte k jejich satelitnímu připojení, tak to není stěhování, ale odhlášení s patřičně dlouhou lhůtou. Taky šmejd. A satelitní kartu startovali na třikrát a dovolat se člověku (ne autoodpovídačí nebo webovýmu formuláři) na help lince je též nadlidský úkol. Šmejd
Lito UPC? Kterym nefunguje VUBEC NIC? Pokud je jeste par lidi, kterym nic neprovedli, neni to znamka toho, ze jsou dobri. Na kazdeho dojde :-)
Anketu vyhrali zcela zaslouzene, sam od nich odchazim.
Kravina:
Predvsim tam budou hlasovat PR agentury, ktere si SPT telekom plati. Ze se tak nestalo, je jen dukaz, ze to najata gentura od SPT nezvladla, protoze se o tom hlasovani nejspis nedozvedela. Je videt, ze maji bordel uplne ve vsem, stejne jako UPC. :-)
V kancelari jsme meli ADSL tarif 6411(kb/s). Internet se neplazil ani 1Mb/s, i kdyz O2 psali jak jej zrychlili. Pred nedavnem nam dosla trpelivost a snizili jsme tarif na nejnizsi 2048 (zrusit uplne jej bohuzel nemuzeme) a hned po uprave to jelo, a stale jede dost pres 1 Mb/s. To je podle me velice zajimavy pristup k zakaznikum - proc by platili za mensi rychlost nekolikrat vic?
Je mi trochu líto UPC, hlavně jako spokojenému zákazníkovi, že poměrně kvalitní služba internet padla do kategorie šmejd jen kvůli mizerné technické podpoře a téměř nefunkčnímu callcentru. Přitom, internet (jiné služby nemohu posoudit) chodí vcelku bez problémů, no dobře, ten 6 hodin nefunkční DHCP server beru jako výjimku :c)
Neboj se a řekni to narovinu, že Telefonica O2 jsou pěkní šmějdi :-( Mám od nich ADSL a hrůza a děs a co víc - neschopný support - je to tak všude po ČR nebo jen na Severní Moravě??
Úsměvné. Tohle, co říkáte, platí MOŽNÁ někde ve školní třídě nebo na škole, kde existuje reálná možnost zabránit komukoliv zvenčí (a tedy nezainteresovanému) ankety se zúčastnit. Logicky - řekne-li učitel "Je vás tu 30, tady je urna, každý napište na papírek číslo, kterým byste ohodnotili, jak učím", tak se do výsledku projeví jen názory těch, co k tomu mají co říct. Ale když uděláš anketu na internetu, tak ti tam budou hlasovat:
- nespokojení skuteční "zákazníci"
- šprýmaři, co nemají co dělat (ti naklikají nějaké nesmysly)
- konkurence (ta nakliká mizerné hodnocení)
- PR pracovníci tvojí firmy (ti naklikají dobré hodnocení)
a v některých případech též spamboti, kteří se tím pokusí vložit reklamu :-)
Na Lupě je diskuze o bídě UPC customer-supportu; má 85 příspěvků. Přitom zplodit diskuzní příspěvek dá víc práce než kliknout v anketě, tak jak to, že k "výhře" v téhle anketě stačilo jen 240 hlasů??
PS: Na stránky O2 bych kvůli jejich anketě nelezl.. Na to je mů čas drahý. Ale, kdyby se mě někdo zeptal, jestli si myslím, že je třeba zlodějina nutit lidi mít pevnou a platit paušál pevný linky jen za to, že nevolám, abych si mohl zřídit internet, tak mu řeknu, že ano, že jsou to "největší šmejdi" a slyším to od všech.
To, proč hlasovalo málo lidí je tím, že třeba ani já sám jsem o této anketě nevěděl. Kdo ví zda stačilo jen na něco kliknout a nebo si na to dát 5 minut jako je to potřeba u dlouhých anket, které děla třeba Microsoft na jeho nové webové služby.
Jinak čeho jsem si tu všiml, že O2 vše popře a UPC to přizná. Tkaže myslím, že lepší zákaznický přístup ukázalo UPC, že to přizná a něco s tím dělá (aspoň se snaží).
Princip ankety spočívá právě v tom, že je ANONYMNÍ. Právě proto, aby respondenti pod rouškou strachu neodpovídali nepravdivě, nýbrž naopak uvedli své skutečné názory. Pravda vzorek 249 dotazovaných je poněkud nedostačující, ale anonymita zkreslení vyhodnocení rozhodně nezpůsobila, jak si myslí pan mluvčí.