Princip ankety spočívá právě v tom, že je ANONYMNÍ. Právě proto, aby respondenti pod rouškou strachu neodpovídali nepravdivě, nýbrž naopak uvedli své skutečné názory. Pravda vzorek 249 dotazovaných je poněkud nedostačující, ale anonymita zkreslení vyhodnocení rozhodně nezpůsobila, jak si myslí pan mluvčí.
Neboj se a řekni to narovinu, že Telefonica O2 jsou pěkní šmějdi :-( Mám od nich ADSL a hrůza a děs a co víc - neschopný support - je to tak všude po ČR nebo jen na Severní Moravě??
Úsměvné. Tohle, co říkáte, platí MOŽNÁ někde ve školní třídě nebo na škole, kde existuje reálná možnost zabránit komukoliv zvenčí (a tedy nezainteresovanému) ankety se zúčastnit. Logicky - řekne-li učitel "Je vás tu 30, tady je urna, každý napište na papírek číslo, kterým byste ohodnotili, jak učím", tak se do výsledku projeví jen názory těch, co k tomu mají co říct. Ale když uděláš anketu na internetu, tak ti tam budou hlasovat:
- nespokojení skuteční "zákazníci"
- šprýmaři, co nemají co dělat (ti naklikají nějaké nesmysly)
- konkurence (ta nakliká mizerné hodnocení)
- PR pracovníci tvojí firmy (ti naklikají dobré hodnocení)
a v některých případech též spamboti, kteří se tím pokusí vložit reklamu :-)
Na Lupě je diskuze o bídě UPC customer-supportu; má 85 příspěvků. Přitom zplodit diskuzní příspěvek dá víc práce než kliknout v anketě, tak jak to, že k "výhře" v téhle anketě stačilo jen 240 hlasů??
Kravina:
Predvsim tam budou hlasovat PR agentury, ktere si SPT telekom plati. Ze se tak nestalo, je jen dukaz, ze to najata gentura od SPT nezvladla, protoze se o tom hlasovani nejspis nedozvedela. Je videt, ze maji bordel uplne ve vsem, stejne jako UPC. :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).