Nedivím se vám. O2 je v posledních měsících extrémně "proklientské". Sympatická akce sice byla když přišli s neomezenými tarify, ale hned po tom začli násilím tahat na tyto tarify i ty, co měli smlouvu na pár stovek....
V mém případě jsem měl tarif 200,- + 150,- data + průměrně 100,- nadlimit a proklientsky se mi snažili vnutit "výhodný" tarif za 1150 měsíčně... S tím, že změnu ohlásili jedním řádkem na faktuře kterou zpravidla kontroluji jen velice zběžně (obvykle jen zda částka odpovídá předpokladu), protože platím inkasem... V tomto duchu zjevně pokračují...
Pro me jako moznyho zakaznika je toto chovani velmi ale velmi spatna reklama. Pokud je toto pravda a asi je tak s telefonikou nechci myt nic spolecnyho. Sranda natom je to, ze si tuto firmu nekdo koupi s reklamou ktera uz byla spatna a potom dopusti toto. To zase nekdo dostal diplom za penize nebo padl na hlavu jako dite. Met nekoho takovyho v tymu tak ho za toto vyhodim a teto firme jeste nasypu par zakazniku :D