13.3.2007 7:52 - stav nezměněn, E-maily nefungují od 10.3. což je už opravdu dlouhá doba. Mám oprávněné pochyby o schopnostech poskytovatele zajistit kvalitní služby, komicky působí hláška nahraná na telefonu tech.podpory, kde se paušálně veřejnosti oznamuje že "mohou nastat potíže s E-maily" a tím je pro O2 věc vyřešena. Sympatický přístup. Managemnent O2 by se měl zamyslet jak svou firmu konečně diferencovat od nepopulárního dědictví Telecomu a spol., takhle jsou pro mne stále jedna a ta samá banda.
Petr Fridrich
Je to banda lhářů, viz. jejich tisková mluvčí o nějakých 5% postižených výpadkem. Přes ubezpečování, že data zůstanou zachována, je jich minimálně polovina v háji a to se do schránky připojíme tak vždy na druhý - třetí pokus (Po tom, co dnes ráno, začala trochu fungovat). Od neděle dopoledne neděláme ve firmě nic jiného než se omlouváme klientům, kteří nám nadávají, že jsme nereagovali na jejich poštu a bohužel, když argumentujeme větou: "Posílali jsme Vám v neděli ráno mail ať píšete na náhradní adresu, protože ta od O2 zkolabovala." Oni po právu odpovídají:"Co jste to za pitomce, když používáte maily od O2?!" Dále NO COMMENT
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).