Hlavní navigace

Telefónica O2 má problém s e-maily (doplněno)

Jiří Macich ml.

Náš čtenář nás informoval, že od noci ze soboty na neděli nefungují zákazníkům Telefóniky O2 přidělené e-mailové schránky. Zjišťujeme podrobnosti, ale u své osobní schránky, kterou jsem získal k ADSL připojení, pozoruji velmi dlouhou dobu načítání. I po několikaminutovém čekání odmítá webmail akceptovat mé přihlačovací údaje. Své aktuální pozorování můžete psát do diskuze pod zprávičkou.

Doba čtení: 1 minuta

Náš čtenář nás informoval, že od noci ze soboty na neděli nefungují zákazníkům Telefóniky O2 přidělené e-mailové schránky. Zjišťujeme podrobnosti, ale u své osobní schránky, kterou jsem získal k ADSL připojení, pozoruji velmi dlouhou dobu načítání. I po několikaminutovém čekání odmítá webmail akceptovat mé přihlačovací údaje. Své aktuální pozorování můžete psát do diskuze pod zprávičkou.

Doplnění z 12.03. v 16:10: Tiskové oddělení Telefóniky O2nám poskytlo následující vyjádření: Vzhledem k technicke chybe na systemu postovnich serveru nemuze priblizne 5 % zakazniku vyuzivajicich email na iol.cz a quick.cz pouzivat sve emailove schranky. V soucasne chvili se podarilo 100% zajistit funkcnost pro emailove schranky portalu O2 Active. Na obnoveni emailovych sluzeb pro ostatni zakazniky usilovne pracujeme ve spolupraci s dodavatelem platformy.

Našli jste v článku chybu?