Pokud se nemylim, tak v USA AT&T takovyto typ spojeni (pokud vim ale jen v pripade jednoho dialeru) jako uznal jako reklamace a penize uzivatelum vratil... Ted jsou dialery v USA celkem na poradu dne...
V americe dostala odskodneni i ta pani, co ji v jeji mikrovlnce bouchnul pes (nebo to byla kocka ?) protoze na mikrovlnce nebylo napsano, ze k suseni domacich zvirat neni vhodna. Nejsem si jist, jestli je nutne Ameriku kopirovat uplne ve vsem - i kdyz, pokud by chtel SPT udelat gesto a tem lidem to vratit, tak at to samozrejme klidne udela ...
To je sice pravda, otazka ovsem zni jestli je to spatne. Toto je pochopitelne trochu extremni pripad, ale napriklad uz u onoho falesneho "zamestnance ustredny" ktery po vas pozaduje vytocit 17210609xxxxxx (kod na presmerovani na audiotextovou sluzbu) se podle meho nazoru jedna o zneuziti pravomoci ze strany Telecomu.
Tj. telecom vam poskytuje sluzbu na kterou s nim nemate uzavrenou smlouvu, a diky zneuziti teto sluzby, kterou NECHCETE (kdo ji chce, mohl by si ji aktivovat, budiz...), se nekdo napakuje a VY platite za jeji zneuziti? Co je to za blbost?!?!
Idealnim resenim by nejspise bylo rozdeleni lidi na "basic" a "expert" pristup, podobne jako v mnoha programech. Pro expert by byla nutna navsteva nekde a podepsani papiru. Je to neprijemne, ale stale prijemnejsi nez mit stotisicovy ucet, a hlavne korektni ze strany operatora. Pochopitelne basic by mohl akorat tak vytukavat cisla a ocekavat ze se dovola, expert i vice.
Napada me nove zivobyti: zalozim si audiotex linku, obleknu si telecominicke monterky a pujdu od jedne telefonni krabice k druhe (existuje univerzalni klic...), pripojim telefon, zavolam si na mobil v kapse abych pres CLI (dalsi funkce kterou jsem nikdy u telecomu neobjednaval) zjistil cislo, presmeruji na 0609, zamknu a odejdu. Nikdo nic nepozna, nic se nezmeni, akorat nekde oprasim prach... Pokud neudelam nejakou chybu (ten mobil bude pre-paid, nebudu mit primy vztah k audiotexu...), jedna se o dokonaly podvod, ne?
V pripade mezinarodnich hovoru se samozrejme jedna o neco jineho, telecom vam je povinen poskytovat neomezeny pristup k JTS, k nemuz se pochopitelne modemove spojeni do Sierra Leone pocita take
A propo - pro vsechny postizene: nejlepsi bonbonek je v tom, ze (alespon pro starsi telefonni linky) s telecomem NEMATE podepsanou smlouvu. Schvalne si projdete sve papiry, a nejspis zjistite ze jediny papir ktery jste kdy podepsali je "zadost o poskytovani telefonnich sluzeb". Tudiz pokud se rozhodnete nezaplatit, pri nejhorsim (velmi pravdepodobne ^_^) vam bude odpojena telefonni linka. Myslim ze i na to ma telecom ve svych internich smernicich aspon mesic, ale mozna ze v tomto pripade by postupoval i rychleji - dluhy v desitkach ci stovkach tisic jednoho prinuti si pospisit i v pripade molochu...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).