Rad bych rekl, ze se mi libi vse, na co jste v upozornil a obzvlaste jsem si vsiml vasi neobvykle viditelne aktivity v teto diskusi - to vsechno jsou jednoznacne pripsatelna plus pro SPT. Ja ale mluvil o zanedbani preventivni odborne pece, kterou ja povazuji za soucast profesionalniho pristupu (ono sepsat takovy navod s poucenim staci jednou a jen dat k dispozici - predpokladam, ze duvod, proc se nic takoveho nedeje je marketingovy (a nepredpokladam, ze je to proto, ze lide z IOL si teto nebezpecnosti vubec nevsimli - to by bylo dost vazne znameni) - a ohrozit bezpecnost zakaznikovych dat z margetingovych duvodu mi pripada neprofesionalni bez ohledu nato, ze jini to delaji take).
Jen pripominam, ze jsem rekl, ze primarni odpovednost ma samozrejme zakaznik sam, vase spoluodpovednost odpovednost za vzniklou skodu je tam ale take, protoze jste klienta, o kterem kazdy vi, ze si nebezpeci (myslim nebezpeci v konkretni rovine, ne konkretni pripad napadeni) neuvedomuje na tato nebezpeci, ackoliv vam byla jejich existence zrejma zamerne neupozornili.