Vlákno názorů k článku Telefonní účty za několik tisíc?! od Břetislav Černík - Hlavní problém je v tom, že nemáte šanci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 10. 2000 21:44

    Břetislav Černík (neregistrovaný)
    Hlavní problém je v tom, že nemáte šanci zjistit kolik vás aktuální hovor stojí. Je to asi něco podobného, jako by jste si v samoobsluze nakupovali zboží a neměli tam uvedené ceny. Ceny by byly uvedené pouze v katalogu. A jestli jste si právě vzali rohlik za 1 nebo 100 korun to už je váš problém. Vypadají stejně, ale jeden má v katalogu číslo o jedničku vetší. Od čeho tedy Serecom tu digitalizaci dělal. Mě napadá jenom jeden důvod. Aby se měl na co vymlouvat při zdražování. Modernizací k horším a dražším službám.
  • 17. 10. 2000 15:18

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Pro poradek - neni to pravda. Prenos tarifikacnich impulsu je poskytovana i kdyz nikoli bezplatne poskytovana sluzba (a byla poskytovana uz pred digitalizaci) ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).