nemlzte, prosim.
Otazka znela, "zdali by nebylo neco levnejsiho". Chtit za sluzbu typu "Blokovani odchozich hovoru" v ekonomickem prostredi Ceske Republiky 63 resp. 73 Kc, je sprosta zlodejna.
Takze se cinte, at se Cesky Telecom "pochlapi" stejne jako v pripade "Signalisace dalsich prichozich hovoru" a "Presemerovani hovoru". Take byly nekrestansky zpoplatneny (tusim ze 16 a 21 Kc mesicne) a dnes jsou komplet zdarma. Proc tomu tak nemuze byt i u blokovani ?
Chovejte se profesionalne a odpovidejte na to, na co jste tazan. Na to, aby jste mohl ignorovat polozenou otazku je telefonni impuls prilis drahy (pro Vasi informaci - stoji 2,60 Kc vc. DPH).
ja jsem si toho, co popisujete, naprosto vedom. Jen jsem to chtel slyset od Vladana Crhy, jenze ten si asi uvedomuje nekonsistentnost pristupu Telecomu a mozna se i za tuto nekonsistentnost stydi.
Ja proste nechapu, jak je mozne, ze napr. signalisace a presmerovani byly nekolik let (alespon 2,5) tvrde zpoplatnovany (ja nadsenec jsem v tom nechal hezkych par stovek) a najednou, jakoby nic, ticho po pesine a sluzby jsou "zdarma". Ony jsou samozrejme zahrnute v pausalu...
Co se tyce zodpovednosti, myslim si, ze chyba je na uzivatelich - Telecom zde nema zadnou zodpovednost; myslim si, ze svymi kroky se snazi zlepsovat image u laiku a zapometlivcu (cekal jsem sedm let, takze u me se image nikdy nezmeni).
Pokud ta nezavislost, at jiz domnele, ci realne, existuje, pak zase "mlzite" - Telefonovaci spolecnost se nema co "montovat" do praktik internetove spolecnosti.
Ale to uz je neproduktivni spor o slovicka, ktera maji jiz pramalo spolecneho s jednou podotazkou - problematikou 63, resp. 73 Kc za blokovani hovoru.
Konkurence vam snad jednou ukaze, jak na zakazniky.
nepochybuji o tom, ze "by tam neco levnejsiho bylo"; jenze vy jste spolecnost na telefonovani, nikoliv spolecnost na konfiguraci WWW klientu. Takze pokud zde bylo konstatovano, ze blokovani stoji 63 nebo 73 Kc a vzapeti byl na Vas polozen dotaz, "zdali by nebylo neco levnejsiho", mel jste odpovedet v intencich telefonni spolecnosti, nikoliv v intencich spolecnosti na konfiguraci WWW klientu.
Analogie:
Otazka Vaseho zakaznika: "Proc je telefonni impuls tak drahy ?"
Odpoved tiskoveho mluvciho: "Seridte si svuj osobni vuz, budete jezdit bezpecneji a navic diky snizene spotrebe usetrite".
Cili michani jablek s hruskami a naprosta ignorace podstaty polozene otazky. Ale chapu, ze je to podstata Vasi prace a ze takove je zadani Vaseho zamestnavatele. S tim, ze ja si takoveto chovani coby vas zakaznik nepreji, nemohu zatim nic delat.
Obdobne to samozrejme plati i pro jine ISP, kteri klientovi doporucili pouzivani MSIE. Pozor - ISP nenesou odpovednost za vady MSIE, to nerikam. ISP - a tedy i IOL (a tedy SPT Telecom) nesou odpovednost zato, ze jej klientovi doporuci. (To, ze je na instaklacnich CD MSIE ja povazuji za jeho doporuceni).
To je soucasti meho celkoveho presvedceni, ze ISP, vcetne IOL na sve zakazniky kaslou a neinformuji je o (negativnich) aspektech sluzby, ktere jim poskytuji - coz ja povazuji za soucast profesionalniho pristupu k zakaznikovi. Kolik z vas bylo pri zrizovani Internetu upozorneno, ze software, ktery vam byl v ramci toho dodan (vetsinou MSIE) muze zpusobit ohrozeni vasich dat ? Kolik z vas bylo pri aktivaci e-mailove schranky upozorneno, ze existuji jakasi pravidla pouzivani e-mailu, jejichz prekroceni nelze doporucit ? Zustava v platnosti, ze predevsim si za skodu muze klient, ale SPT Telecom na tom na svou spoluvinu. Ne jako poskytovatel mezinarodniho spojeni, ale jako ISP.
Takze vykup akcii je zrovna nahodou vyjimecnym pripadem, kdy skutecne nad "pakama" (jak se tady jeden z prispevatelu vyjadril) musi drzet ochranou ruku ten, kdo jim sluzbu poskytuje. Jina vec je, ze drive se na to zas az tolik nekoukalo. Jinak ale souhlasim s tim, ze obvykle se na zakazniky (tedy ne na potencionalni zakazniky) kasle nejen u ISP. Pripominam, ze jsem zastancem nazoru, ze si za sve problemy muze primarne kazdy sam - ISP jsem oznacil pouze za moralni spoluviniky.