Službu O2TV mám funkční něco přes 14 dní a musím říci, že jsme spokojeni. Na zřízení jsme čekali 16 dní, TV archiv zprovozněn okamžitě, obraz jako víno, zpoždění při přepínání zanedbatelné. Na to, že k nám technik přišel s tím, že tady to určitě "nepojede".......a to bydlíme asi 2 km od ústředny. Jen na prvním vyúčtování mají taky naúčtované používání TV za plnou cenu, to by se jim při té televizní "masáži" stávat nemělo, zvlášť, když se jim s námi vrátili zákazníci, kteří jim pevnou již dříve odhlásili. Služba je dobrá věc pro ty, kteří nemají lepší možnost - není zavedena kabelovka, antény pouze na 4 programy (proč bychom jim tam toho dávali více, že?, to jim musí stačit), možnost umístění satelitu pouze na střechu domu, který není Váš ap. Ta cena by mohla být o něco nižší, ale je třeba porovnávat všechny služby jako celek a i to placení pevné za 355,- Kč měsíčně (mini+příplatek za xDSL)si poměrně rozdělit mezi TV a internet (cena Vám vyjde nižší než u UPC direct).
Uvidíme co konkurence v příštím roce a za zkoušku to určitě na ten rok stačí.
Nevím, službu jsem testoval a jestli máte obraz jako víno, tak asi moc dobře nevidíte. Obraz je znatelně horší než při příjmu přes DVB-T a podstatně horší než při příjmu kvalitního analogu např. přes kabelovou televizi nebo dobré viditelnosti na vysílač.Za ty peníze je ta služba opravdu nekvalitní a na větší úhlopříčce televizního přijímače nepoužitelná!!!O prodlevě při přepínání programů raději nemluvím, ale pak-li, že moc nepřepínáte, tak vám to zas tak nemusí vadit.
Pokud můžete srovnávat kvalitu obrazu přes různé typy příjmu, prosím. Ale já vidím dobře, DVB-T u nás ještě dlouho nepojede, kabelovku jsem měla a na některé stanice se nedalo z důvodu nekvalitního obrazu dívat. Neposoudím obraz ani dle velikosti obrazovky, úhlopříčku nad 100 cm nemám, ale taky se nekoukám na mobil, TV mám dost slušnou. Jsem běžný uživatel, ale ne blbý.
Vidíte, další důkaz toho, že u firmy O2 občas každý říká něco jiného. Mně TV archiv zprovoznili až před pár dny a podle jedné operátorky to zprovoznění bylo v každé lokalitě jinak, další operátor mě ale ubezpečoval, že všem to minimálně do 25. října nešlo.
To se doceal divím, ale já už čekám dva měsíce a nejsou schopni vyřídit moji objednávku. Už jsem 10x urgoval a napsal 2 stížnosti a stále jen nevědí proč jejich objednávkový systém není schopen moji objednávku vyřídit. Technický problém, kromě toho, že museli zpomalit Internet Expres z 2Mega na 512 kilo tam není.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).