Hlavní navigace

Televize Public oslovuje s vyšším pokrytím stále méně diváků

16. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

16. 11. 2010

Za celopološnou stanici se může od října považovat televize Public, která díky zemskému digitálnímu vysílání v mutliplexu 3 pokrývá svým signálem více než 83 procent populace České republiky. Právě v říjnu však Public oslovovala v průměru jen 0,39 procenta dospělého publika, což je méně než v září nebo v srpnu. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Asociace televizního vysílání, která je zadavatelem elektronického průzkumu sledovanosti českých televizí.

K TÉMATU: Televize Public teď ze všeho nejvíc připomíná Top TV. A co dál?

WT100 jmena

září, kdy Public pokrývala zemským digitálním signálem pouze 71 procent populace, dosáhla vyššího celodenního podílu na publiku než v říjnu, konkrétně 0,42 procenta (a ve večerních časech 0,30 procenta). Ještě vyšší průměrný celodenní podíl na publiku, 0,45 procenta, vykázala televize Public v srpnu, kdy bylo její pokrytí zemským digitálním signálem pouhých 59 procent.

Televize Public je nejsledovanějším z programů, které v jednání s inzerenty zastupuje agentura At Media. Jejím výsledkům se ale povážlivě blíží dětský program Disney Channel, který vysílá jen prostřednictvím kabelových rozvodů, IPTV a satelitu jako placená stanice. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dosáhla televize Public za říjen průměrného denního podílu 0,28 procenta.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.