Za celopološnou stanici se může od října považovat televize Public, která díky zemskému digitálnímu vysílání v mutliplexu 3 pokrývá svým signálem více než 83 procent populace České republiky. Právě v říjnu však Public oslovovala v průměru jen 0,39 procenta dospělého publika, což je méně než v září nebo v srpnu. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Asociace televizního vysílání, která je zadavatelem elektronického průzkumu sledovanosti českých televizí.
K TÉMATU: Televize Public teď ze všeho nejvíc připomíná Top TV. A co dál?
V září, kdy Public pokrývala zemským digitálním signálem pouze 71 procent populace, dosáhla vyššího celodenního podílu na publiku než v říjnu, konkrétně 0,42 procenta (a ve večerních časech 0,30 procenta). Ještě vyšší průměrný celodenní podíl na publiku, 0,45 procenta, vykázala televize Public v srpnu, kdy bylo její pokrytí zemským digitálním signálem pouhých 59 procent.
Televize Public je nejsledovanějším z programů, které v jednání s inzerenty zastupuje agentura At Media. Jejím výsledkům se ale povážlivě blíží dětský program Disney Channel, který vysílá jen prostřednictvím kabelových rozvodů, IPTV a satelitu jako placená stanice. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dosáhla televize Public za říjen průměrného denního podílu 0,28 procenta.