Vlákno názorů k článku Televize za 321 Kč. Musí vám e-shop prodat zboží, i když se fatálně spletl v ceně? od bojkot - Tesco je snad nejhorší obchod jaký se tu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2012 2:29

    bojkot (neregistrovaný)

    Tesco je snad nejhorší obchod jaký se tu rozlézá. Silně doporučuji jej bojkotovat. Ale opravdově a důsledně - pokud něco tam vzít tak třeba 1 ks cibule a ještě ji obalit několika sáčky, když ti pitomci nakupují takové, které se trhají snad i když do nich člověk jen foukne.. zkuste na to upozornit nějakého jejich vysoce motivovaného brigádníka: "mě je to u prdele" ... :.-))))

  • 18. 12. 2012 23:51

    Miloslav Ponkrác

    Já jsem psal jen o případech, kde mě evidetně šidí.

    Pes, který mě chce pokousat se tak z 99,999 % tváří a dává to najevo. Je upřímný a pokud člověk není empatický idiot, tak pes na sebe prozradí veskrze všechno.

    Obchodník, který se tváří jako anděl, a chce mě ošidit nebo se chová neférově, je v českých končinách daleko častější zjev.

    Na to není třeba být paranoidní.

    Na to bohatě stačí porovnat ceny českých mobilních operátorů se zahraničními nebo ještě lépe si zařídit internetový telefon a divit se třeba, jak je možné, že teď volám z Česka do USA za 20 haléřů za minutu nebo na mobily pod 1 Kč/minutu.

    Nebo si porovnat pokladní blok v supermarketech s tím, co si pamatujete za cenovky.

    Osvícení pak přichází, pokud člověk nakoupí osobně v zahraničí, kde mu pak jasně dochází, že v Česku je něco s obchodem a obchodníky hodně špatně.

    Zvláštní, že když tu lidé pomlouvají mrchy zákazníky, je vše v pořádky a všichni přizvukují. Když napíši, že obchodníci tu za mnoho také veskrze nestojí – najednou mi všichni píší, jak mám špatný život či jsem paranoik.

    Tak já to napíši ještě jednou – za chování zákazníků si mohou obchodníci sami. Rozhodně nejsou andílci.

    A jsou výjimky, samozřejmě.

  • 18. 12. 2012 23:36

    lol (neregistrovaný)

    byt vami tak utratim i psa, protoze tuhle se na vas divne koukal a urcite vas chce pokousat a taky bacha na vaseho pekare a obvodaka ti taky cihaji na prilezitost jak vas podrazit a odrbat o par kacek.

    to ze jste paranoidni jeste neznamena, ze po vas nejdou.

  • 18. 12. 2012 21:43

    Miloslav Ponkrác

    Ano, to už jste jednou psal. Zvykl jsem si, že berete drogy a jste vysmátý.

    Nemusíte příště, už poněkolikáté reagovat, já si budu automaticky pamatovat ke každému svému názoru, že by mi tam pan Krsek napsal, že mi nezávidí.

  • 18. 12. 2012 17:00

    Miloslav Ponkrác

    Já pořád nechápu to nadávání zákazníkům Čecháčkům jako podvvodníkům.

    „Morální anděl obchodník“ O2 tak dlouho měnil ceny pevné linky bez mého vědomí až jsem ukončil pevnou linku s tím, že nepotřebuji si platit nepřítele, co mě chce střílet do zad.

    Totéž Vodafone, který začal mít divné manýry.

    V „andělsky čistém obchodu CZC“ mám už několik měsíců objednané zboží, které mi potvrdili, že bude v říjnu, později začátkem listopadu, pak uprostřed listopadu, pak koncem listopadu, pak začátkem prosince – a teď už raději nic nepíší. Jenom každý den přijde potvrzení objednávky do maily, kde zboží není.

    Pokus o smlouvu s Bohemia Energy jsem raději v zákonném temrínu ukončil, když jsem se dozvděl, že dvě třetiny tvrzení, které mi byla sdělena jsou zcela evidentní lži.

    ČSOB banka, ze které budu odcházet se chová zjevně divně. Prohlédl jsme si nesmyslné poplatky a bylo jasno.

    V TESCU, kde pravidelně od pokladen chodím rovnou na informace, kde mi vracejí špatně namarkované ceny, a vždy v neprospěch zákazníka.

    Jednoduše zákazník si má nechat všechno líbit a pokud udělá chybu, je to správné aby trpěl, obchod je tu kvůli zisku. Pokud udělá chybu obchodník, pak je zákazník hnusný Čecháček.

    Proč jenom Ti Češi jsou takoví masochisti? Nikdy jsem neslyšel Američana nadávat na to, že je správné, aby ho někdo obral. Neslyšel jsem Rusa, Rumuna, Španělce, Brazilce, nikoho nadávat na to, že je správné, když ho někdo podvede. Jenom Čechy.

  • 18. 12. 2012 15:12

    (neregistrovaný)

    No, na tom něco je... Má to logiku. Když má obchod zboží předražené oproti průměrné ceně z ostatních obchodů, řekněmě i o 10 až 20 procent, tak je to vůči zákazníkovi nefér. Sice je to jeho blbost, když si to u nich za ty předražené peníze koupí, ale stejně tak je blbost obchodu, když nabídne na cenovce nižší cenu a pak obchod odmítne s tím, že se na cenovce spletl. Obchodník si to zkrátka má hlídat.

  • 18. 12. 2012 14:46

    pojke (neregistrovaný)

    já vezmu tu vaši logiku a použiju ji na obrácený případ.

    je známo, že naše republika je odpadem evropy, typicky oblečení, obleky, kabáty, šaty - loňské modely, se ve francii, británii běžně vyprodávají za 1-10 EUR ... v našich obchodech je ale butiky a jiní obchodníci prodávají jako novinky (loňské modely!!!!), aktuální zboží apod. za ceny tisíců (trička apod.) až desítek tisíců (obleky, šaty).

    Podle vaší logiky se ty obchody s cenovkama spletli a i když jste omylem zaplatili ty tisíce /destíky tisíc, tak jste jednali v omylu a ty obchody by měli vrátit ten rozdíl .... a vy jako zákazník máte nárok na cenu 1 EUR za tričko (za tolik se to prodává v cizině) nebo za 10 EUR za oblek (za tolik se to prodává v cizině) - což jsou aktuální ceny, které ukáží vyhledávače a internet .......

    Ono nestačí říct - obchod se spletl a dal nízkou cenu, PROTOŽE stejné televize jinde stojí násobně více ...... STEJNĚ tak se ale ten obchod plete, když za draho prodává to, co jinde stojí násobně méně ....

    vrátí vám nějaký obchod peníze jen proto, že "omylem" vystavil na zboží cenovku dražší, než za kolik to prodává konkurence a vy si to koupíte? .... v tom případě se nejedná o omyl ze strany obchodu? v tom případě vám peníze vracet nemusí?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).