Vlákno názorů k článku Tisíc a jeden důvod, proč nepoužívat trikové bannery od Marek Stránský - A copak je to s reklamou v jinych...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2001 8:24

    Marek Stránský (neregistrovaný)
    A copak je to s reklamou v jinych mediich jine? Co vam da Marlboro? Sedlo, kone, cowboysky klobouk a presune vas do pouste v Novem Mexiku? Da vam Petra partu? Videli jste nekde v reklamach na cigarety nekoho kouriciho? Je snad Mazda opravdu tak ticha, ze ji neslysite? Pindy, pindy, pindy, oblbnout a prinutit nakoupit, vstoupit, zaujmnout - to je prece princip reklamy. Pamatujete na reklamu "Mama, Lutra prisla... "?
    Centrum.cz proste jen pouzilo neco, co tu jeste nebylo. Kdyby mu to preformatovalo harddisk tak nereknu, ale zmena domovske stranky, to je teda fakt hruza. :)
  • 4. 4. 2001 13:56

    David Petrla (neregistrovaný)
    Obecně si lze představit trikový banner, který zmate i nezačínajícího uživatele.

    Možná spíš než trikové bannery bych hodnotil "klamné bannery". Trikové bannery jsou podmnožinou klamných bannerů.

    Princip klamného banneru je následující:

    1. Víme, že na naše stránky byste nešel, ani kdybyste věděl, že existují, věděl, co na nich je a měl na ně - tady na tomto místě - odkaz, takže by vám stačil jeden klik a byl byste tam.

    2. Víme, že existují věci, na které kliknete. Tyto věci nemají žádnou souvislost s existencí a obsahem našich stránek.

    Here's the trick:

    Nabídneme vám (2) a odkaz povede na (1).

    To jsme na to vyzráli, co? To jsme koumesové!!! :-) Jedna nula pro nás, milý uživateli.

    Čili je jasné, že klamné bannery obecně a trikové bannery zvláště mají hodnotu ryze trikovou a klamnou - k hodnotě Internetu, nějaké stránky, nějaké statistiky a čehokoliv jiného nemohou nic přidat.

    Prostě jenom někoho napálí a to je vše. Celková bilance: Nula.
  • 4. 4. 2001 12:40

    Petr Pokorny (neregistrovaný)
    Dovolim si nesouhlasit s nasledujicim:

    ...se zdánlivě jedná o výstrahu operačního systému, uživatel jasně vidí, že je umístěna na stránce. Když rolluje po stránce

    Pokud jste nekdy videla takoveho zacinajiciho usera v akci, tak jste si urcite vsimla, ze klika absolutne na vsechno, zejmena pak kdyz to pripomina krizek na zavreni okna. A rozhodne vubec netusi, ze kdyz se to roluje se strankou (pokud si toho vubec vsimne), je to reklama a ne ovladaci prvek operacniho systemu.
  • 4. 4. 2001 11:15

    Barbora Grohova (neregistrovaný)
    Nemohu souhlasit s tím, že na trikáče klikají výhradně prvouživatelé, protože jsou zmatení. Poněvadž byť se zdánlivě jedná o výstrahu operačního systému, uživatel jasně vidí, že je umístěna na stránce. Když rolluje po stránce, už ji nevidí a může mu dojít, že jeho se to netýká....
    Není třeba možné, že by oni klikající na trikáče byli právě uživatelé znalí věci očekávající pornosites?

    "Trikáče" Centra jsem zahlédla už dva dny po článku "Trikové bannery fungují". To jen pro upřesnění ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).