Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku TNS spustil interaktivní "." od mosad.cz - Osobne mi prijde, ze napriklad prekryvy uzivatelu mezi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 9. 2001 9:05

    mosad.cz (neregistrovaný)
    Osobne mi prijde, ze napriklad prekryvy uzivatelu mezi servery poskytne pouze iDot. A tento udaj je pri planovani stejne dulezity jako navstevnost. Mozna si pan Zeman neprecetl poradne metodiku.

    Kdyz to srovnam s Mitrixem, jsou pro mne jeho udaje naprosto nepouzitelne vzhledem k nezname metodice. To si ty cisla muzou varit jak chteji...

    Take ta zaplava cisel z Mitrixu je mozna dobra pro nejake administratory, ale mne zajima v prvni rade pouze navstevnost v uzivatelich a prumerna delka navstevy a mozna ty jejich indexy, ale musim se podivat jak se pocitaji. Jeste budou hodne zajimave ty prekryvy a prechody uzivateku, na to jsem opravdu zvedav.

    Myslim, ze treba ty Vase cesty pujdou urcite spocitat ad-hoc, ale mne vice zajima kam uzivatele odchazeji a odkud prichazeji, coz kdyz si za pristup zaplatite, budete mit k dispozici.

    Myslim, ze je to presne to, co je tu treba. Jednoduchy a pritom pruhledny zdroj dat.

    Maji tam napsano, ze budou i data v ASCI. Nevite nekdo kdy?
  • 4. 9. 2001 15:45

    Dadule (neregistrovaný)
    ...ale mne zajima v prvni rade pouze navstevnost v uzivatelich a prumerna delka navstevy ... ...ale mne vice zajima kam uzivatele odchazeji a odkud richazeji...

    Když hostujete stránky je samozřejmostí statistika návštěvnosti serveru - z logů serveru -> za jedny peníze máte všechno to, za co chcete platit znova dalšímu!

    To co tady tak květnatě a s nadšením vyzdvihujete a pídíte se po tom, dostanete například u Exploreru v ceně hostingu s SQL DTB tuším za nějakých 900 kč...

    Myslím, že takovéhle zákazníky musejí mít všichni rádi :-)

  • 4. 9. 2001 16:00

    mosad.cz (neregistrovaný)
    problem je v tom, ze vy na vec koukate z pohledu provozovatele ci webmastera a ja z pohledu medialniho planovace. co vam prijde jako zbytecne, je pro mne velmi dulezite.

    zadna vlastni statistika mi neda hodnoty ktere potrebuji i kdyz se jmenuji a vypadaji stejne. ja potrebuji nezavisle, dle jedne (zname) metodiky provadene mereni na ktere se mohu spolehnout, ze tu nejakou dobu pretrva a ze s nim nebude nekdo delat nejake neplechy.

    mozna se to nezda, ale i v internetove reklame uz zacina jit pomalu o velke penize a ja musim nasim zakaznikum zduvodnit, ze jsme kampane naplanovali spravne. A v tom mi zadna "vlastni" statistika nepomuze.
  • 4. 9. 2001 16:39

    Dadule (neregistrovaný)
    Jen na uvod: nejsem provozovatel a nemysim si, ze muj pohled je pohled provozovatele.

    Ale to nevadi. Vy si totiž sám trošku odporujete.

    Podle toho co říkáte, nemůžete věřit svým vlastním logům, které máte na svém hostovaném serveru. Potřebujete totiž někoho dalšího, který bude mít tu přidanou hodnotu jen v tom, že vezme ty vaše logy a zhodnotí je znova sám. Ve statistikách logů serveru jsou jasně vydět všechny potřebné údaje pro mediální plánování. A obávám se, že poskytovatel nemá sebemenší důvod a hlavně čas nějakým způsobem pozměňovat vaše logy a výstupy z nich.

    A to že musíte zákazníkům zdůvodnit správnost naplánování kampaně? Proč chcete o své kvalitě přesvědčovat tím, že se budete muset jít jinam zeptat, jestli jste to udělali dobře?

    Kromě toho chybně naplánovanou kampaň uděláte i s daty od iAuditu a pozná se to naprosto stejně jako když ji uděláte chybně bez iAuditu:-) ...

  • 4. 9. 2001 16:49

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Radši nevidět :-)

    Dadule, a víte, co mně se na externím zpracování logů nebo počítadel líbí nejvíc? Obvykle je to jednotná metodika, která umožní srovnání s dalšími poskytovateli obsahu.
  • 4. 9. 2001 17:04

    Dadule (neregistrovaný)
    A co je jednotná metodika?

    Já si pořád myslím, že na to, abych dostala relevantní a porovnatelná data z logu, nepotřebuji nikoho dalšího.

    Zkuste mě přesvědčit, že ano :-)

  • 4. 9. 2001 17:52

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Jednotná metodika je soubor instrukcí ke zpracování logsouboru, který shodně užívá určitelná skupina konkurenčních poskytovatelů obsahu. Tento soubor instrukcí na základě obecného konsensu opravňuje poskytovatele předkládat výstupy z analýzy logsouboru (tzv. statistiky) jako srovnatelné údaje právě pro danou skupinu serverů.

    Pokud máte webalyzer a určitým způsobem nastavený server, Vaše výstupy z webalyzeru nemůsí být získány srovnatelným způsobem jako u jiných uživatelů webalyzeru.

    Pro získání absolutní představy o PV, UIP a spol. nepotřebujete externí audit, ten ovšem potřebujete pro zajištění srovnatelnosti získaných údajů.

    Porovnatelná data jistě dostanete i z webalyzeru, ale pak by mě zajímalo na základě čeho a s čím je chcete porovnávat.

    Tohle ovšem neberte jako agitku pro nějakou službu. Pro získání srovnatelných dat stačí, když se dohodnete s někým druhým, nastavíte srovnatelně webserver a zápis logu a domluvíte se na stejném nastavení webalyzeru. Pak budou vaše data srovnatelná s daty toho druhého. Externí zpracování logu dle jednotné metodiky pro více serverů je ovšem výhodnější (ledaže máte hodně času na dohadování s ostatními).

    Vymezení obratů "jednotná metodika" a "srovnatelné údaje" je dobře pozorovatelné mezi openAuditem a iAuditem, mezi topListem a naVrcholu -- jejich výstupy jsou vzájemně nekompatibilní (nesrovnatelné), neb každý používá jinou "jednotnou metodiku".

    Já osobně (a věřím, že ani Vy) "na to, abych dostal relevantní a porovnatelná data z logu, nepotřebuji nikoho dalšího", ovšem já neprodávám reklamní prostor.
  • 4. 9. 2001 17:57

    mosad.cz (neregistrovaný)
    Co dodat ;o)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).