Když hostujete stránky je samozřejmostí statistika návštěvnosti serveru - z logů serveru -> za jedny peníze máte všechno to, za co chcete platit znova dalšímu!
To co tady tak květnatě a s nadšením vyzdvihujete a pídíte se po tom, dostanete například u Exploreru v ceně hostingu s SQL DTB tuším za nějakých 900 kč...
Myslím, že takovéhle zákazníky musejí mít všichni rádi :-)
Ale to nevadi. Vy si totiž sám trošku odporujete.
Podle toho co říkáte, nemůžete věřit svým vlastním logům, které máte na svém hostovaném serveru. Potřebujete totiž někoho dalšího, který bude mít tu přidanou hodnotu jen v tom, že vezme ty vaše logy a zhodnotí je znova sám. Ve statistikách logů serveru jsou jasně vydět všechny potřebné údaje pro mediální plánování. A obávám se, že poskytovatel nemá sebemenší důvod a hlavně čas nějakým způsobem pozměňovat vaše logy a výstupy z nich.
A to že musíte zákazníkům zdůvodnit správnost naplánování kampaně? Proč chcete o své kvalitě přesvědčovat tím, že se budete muset jít jinam zeptat, jestli jste to udělali dobře?
Kromě toho chybně naplánovanou kampaň uděláte i s daty od iAuditu a pozná se to naprosto stejně jako když ji uděláte chybně bez iAuditu:-) ...