Ani druhý díl původní zábavné show To byl náš hit, hlavního programového taháku letošního podzimu na televizi Barrandov, nepřinesl této stanici nijak zásadně nadprůměrnou sledovanost. V pondělí jej od 20 hodin sledovalo 240 tisíc diváků starších patnácti let, což je stejný počet jako u úvodního dílu před týdnem. V podílu na dospělém publiku pořad dosáhnul hodnoty 5,6 procent, což je na Barrandov aktuálně mírně nadprůměrné číslo.
K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků
Pořad se stal druhým nejsledovanějším na TV Barrandov v 40. týdnu, TV Barrandov byla v exponovaný čas čtvrtou nejsledovanější televizní stanicí. Nadprůměrné divácké odezvy se pořad dočkal u žen a hospodyň ve věku nad 40 let,
sdělila Zuzana Krbounová, PR manažerka agentury Médea Research, která mediálně zastupuje společnost Media Master, prodejce reklamních časů na televizi Barrandov.