Hlavní navigace

Sledovanost show To by náš hit na Barrandově se nehnula: 240 tisíc diváků

11. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

11. 10. 2011

Ani druhý díl původní zábavné show To byl náš hit, hlavního programového taháku letošního podzimu na televizi Barrandov, nepřinesl této stanici nijak zásadně nadprůměrnou sledovanost. V pondělí jej od 20 hodin sledovalo 240 tisíc diváků starších patnácti let, což je stejný počet jako u úvodního dílu před týdnem. V podílu na dospělém publiku pořad dosáhnul hodnoty 5,6 procent, což je na Barrandov aktuálně mírně nadprůměrné číslo.

K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků

Pořad se stal druhým nejsledovanějším na TV Barrandov v 40. týdnu, TV Barrandov byla v exponovaný čas čtvrtou nejsledovanější televizní stanicí. Nadprůměrné divácké odezvy se pořad dočkal u žen a hospodyň ve věku nad 40 let, sdělila Zuzana Krbounová, PR manažerka agentury Médea Research, která mediálně zastupuje společnost Media Master, prodejce reklamních časů na televizi Barrandov.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.