Vlákno názorů k článku Tohle že je krize? Nové televize se tu sekají jako housky na krámě od palermo67 - "Prostě pokud se mi líbí třeba seriál Ženatý...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2013 11:46

    palermo67

    "Prostě pokud se mi líbí třeba seriál Ženatý se závazky tak si jej pustím ať běží na které stanici Novy chce. Nicméně to nic nemění na tom že se jedná o odpad, co by měl na havní nově sledovanost 0.5%."

    Myslím,že to tak nebude. Na Ženatého....koukám na Smíchově taky,protože se tam prakticky vidím,a je to klasika....ale na hlavní Nově,by byla sledovanost min. 20%.
    1) Kvůli dostupnosti Muxu 2 a 4.
    2) Ze zvyku-pro mnoho lidí znamená zapnout TV,zapnout Novu.

  • 20. 1. 2013 1:31

    Daniel Čermák (neregistrovaný)

    Nejprve musím pochválit článek, myslím že přesně vystihuje současnou situaci na TV trhu i když si nemyslím že by Fandu a podobně sledovali zoufalci či jiné skupiny diváků. Prostě pokud se mi líbí třeba seriál Ženatý se závazky tak si jej pustím ať běží na které stanici Novy chce. Nicméně to nic nemění na tom že se jedná o odpad, co by měl na havní nově sledovanost 0.5%.

    Ale musím nesouhlasit s tou částí o novém měření sledovanosti. Pokud vím z ATO vystoupila pouze CET 21 a TV Barrondov stáhla žádost. takže 1 společnost bude měřit všechny stanice co doposud s vyjímkou CET 21 a druhá společnost bude měřit jen CET 21 a Barrandov která bude měřená i od Mediaresearch. takže jediná TV která na tohle může doplatit je Barrandov. A pokud si ostatní televize nevyžádají data o sledovanosti od ACNielsen pak tu bude nadále jen jeden údaj o sledovanosti.

    Takže v praxi bude mít dejme tomu 1000 domácností PM od Mediaresearch, a dalších 1000 domácností PM od ACNielsen. Mediaresearch shodnotí že na ty TV co mají objednáno zpracování výsledků se dívalo celkem třeba 60% lidí a ACN Nielsen zhodnotí výsledek podle kterého se na CET 21 dívalo třeba 35%. Čili výsledek bude prakticky stejný jako dposud jen může vzniknout nějaká odchylka ale určitě nehrozí (s vyjímkou Barrandova) že by si zadavatelé reklam vybírali jeden údaj ze dvou a podle toho chtěli vypočítat cenu za reklamu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).