Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Tom Sweet (Dell): Kapitál máme, prioritou je splácet dluh a investovat od dino - Gratuluji, zjistil jste, že má Google sloní paměť...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2016 21:52

    dino

    Gratuluji, zjistil jste, že má Google sloní paměť a DELL neruší stránky. Když se podíváte do vlastností toho PDF, zjistíte, že bylo vytvořeno před bezmála dvanácti lety. A ten první link je též zajímavý, umíte se na něj dostat jinak než z Google výsledků vyhledávání (ideálně proklikáním z DELL homepage)?

  • 2. 11. 2016 1:11

    CrayXMP (neregistrovaný) ---.alliante.cz

    tak s tou omezeností bych na vašem místě byl velmi opatrný.. zatím jste prokázal jenom vy, že pletete (neskutečně archaické) nesmysly dohromady.. asi jste se nepodíval na náš web, abyste zjistil, s kým máte tu čest..

  • 1. 11. 2016 13:09

    CrayXMP (neregistrovaný) ---.alliante.cz

    Uživatelská podpora DELLu zavísí od toho, zdali potřebujete pro desktop/laptop nebo servery. Dále, zdali máte obyčejné NBD /podpora v Polsku) či ProSupport (CZE podpora).. ale serverová podpora u DELLu je naprosto bezchybná, ať si říkáte, co chcete.. máme s nimi kontakt prakticky obden déle jak 10 let a ještě nebylo NIC, co by nevyřešili.

    co se týče vaší druhé námitky, že musíte "reportovat, komu chcete prodat" - tak to je nesmysl. To vůbec není pravda. To platí pouze v případě projektových cen, kdy vám obchodník od Dellu má možnost nabídnout dodatečnou slevu v případě, že mu dáte údaje konečného zákazníka.

  • 1. 11. 2016 15:57

    CrayXMP (neregistrovaný) ---.alliante.cz

    podle toho, co píšete, se jedná o "hodně staré nářky".. termín "Gold Support se již dobrých cca 8 let nepoužívá -- nově je místo něj Mission Critical, EMC byl do letošního roku samostatnou společností, za jejíž servis DELL naprosto neodpovídá! -- navíc jejich společný projekt nabízet dohromady storage zarízení DELL / EMC skončil před VICE JAK DESETI LETY!!!

    takže ano, kdo chce psa bít, ten si hůl najde.. ve vašem příspěvku není nic relevantního k současné kvalitě a stavu podpory DELL. jen tu vytahujete deset let starý.. zřejmě ojedinělý problém.. navíc mi to připadá totálně přitažené za uši, že by si firma, která platí 4 hrs servis nechala 7 měsíců takříkajíc "kálet na hlavu" a po týdnu by to nehnala ke svému obchodníkovi, aby nezjednal nápravu..

  • 1. 11. 2016 12:04

    fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----

    Zatim vse nasvedcuje tomu, ze "to co zakaznici chteji" - tedy predevsim bezproblemovy support, je prave to, co jde v provedeni dell-emc do kelu ze vseho nejvice.

    A hned za tim nasleduje zpusob prodeje, kde z drivejsiho primeho prodeje zakaznikum je vnuceni prodeje polo neprimeho = prodejce musi nareportovat komu ze to chce prodat, a pokud by se nedej boze objevil dalsi prodejce (protoze zakaznik pochopitelne popta vice dodavatelu) tak je mu sdeleno ze ma smulu a ze mu pro daneho zakaznika dell nic neproda. Tudiz se zakaznik obrati na dodavatele jine znacky.

  • 1. 11. 2016 14:07

    fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----

    Jiste, nekomu prijde vporadu, ze tzv "gold" support s reakci do 4 hodin opravuje server 3/4 roku, pripadne vzdaleny dohled emc detekuje vadny disk 3 tydny aby dalsi tri tydny dodaval disk nahradni.

    Tresnickou pak budiz aktualizace firmware (provadena supportem) ktera privede prislusny, zcela fukncni hw do stavu totalni nefunkcnosti (chteli na to 8 hodin, dostali 30 a ani za 48 to nebylo schopne provozu). Chyby crc na diskovem poli jsou pak dle vyjadreni supportu normalni a rozhodne nejsou zpusobeny vadnym hw ....

    K te druhe casti asi toliko, ze dell jim to vskutku proda ... za 3nasobek realne ceny.

    Ano, pred temi 10lety to fungovalo. Pred deseti lety dorazil disk z Irska do 6 hodin. Vse jsou zcela osobni zkusenosti, zadne jpp.

  • 1. 11. 2016 16:31

    fd (neregistrovaný) 2a01:8d00:4000:----:----:----:----:----

    Narozdil od vas je mi zcela jedno jak se co jmenuje ...
    http://www.dell.com/learn/us/en/555/solutions/retail-gold-technical-support
    http://www.dell.com/downloads/ap/services/gold_support.pdf
    Zjevne neexistujici sluzby ...

    A pokud vas tupy mozek neni schopen chapat, tak konstatuji zkusenosti s obemi firmami. A to zkusenosti za posledni cca 2 roky.

    Jiste, muzete se treba soudit, zeano, 10, nebo 15 let ... firma ovsem radsi zaujme daleko pragmatictejsi postoj. Jednoduse nakoupi hw bez podpory, nebot zadna neexistuje, a poridi si hw nahradni, nebot jej tak jako tak potrebuje.