ano i mnohem vic nez 1200kc.
ale napr. 800 je zcela bezna cena za kvalitni ceskou svickovou tzn. jen maso v nakupu na ten tataracek je za 200kc + dalsi prisady, prace a rezie ktery vyroba stoji. a to jsou jenom naklady a vy platite 99kc? pak jsou dve moznosti. bud ta hospoda prodela kalhoty a zavre, nebo misto tataracku z naskrabany hovezi svickovy dostanete namlety plecko za 80kc/kg z akce v lidlu.
Panu Čuprovi je třeba poblahopřát k výtečnému získávání peněz.
Leč optimismus jenž se snaží stále vytvářet (poslední čas na PRODEJ), je obtížné sdílet.
Shodou okolností dělám pro jednoho člověka jenž této služby využil. Objem asi 200000,- po 50% slevě v autoopravárenství. Slevomat shrábl asi 40 000,- Podnikatel ze zbytku uhradil režijní náklady a vyšel z toho s bídou 20 000,- v zisku. Nehledě na opotřebení nástrojů.
Nevím zdali se opět upíše. Jednoduše, slevami se k prosperitě nedobereme.
Stejně jak se není možné k prosperitě prokousat dluhem.
Tento tip podnikání má tak dva tři roky, a následně jako okrajový nástroj marketingu.
Fascinuje me cesky trh, kde zrejme neni dulezite ziskat zakazniky, ale hlavne udrzovat nesmyslne vysoke ceny v pomeru ke zdejsim platum.
Jeden priklad, v okoli je zde nekolik pizzerii. Ceny priblizne (ne presne na korunu jako ciste nahodou u hotovych jidel) stejne cca 120 az 170 Kc. Konkretne v jedne byvalo temer trvale prazdno. Pred casem udelali akci (pro vsechny, zadny slevovy server), mezi 15 a 17 hodinou vcetne vikendu pizza (na miste, ne s sebou) za 50%. Vysledek ? Trvale narvano, jenom na prodeji predrazeneho nealka se to rozhodne muselo vyplatit, o nakladove cene pizzy nemluve. Jinymi slovy, za prijatelnou cenu se zakaznici najdou. Asi po dvou mesicich tuto akci zrusili a je tam opet cele dny prazdno. A to se vyplati !
reklama na Slevomat, krásně tam nastřelujete ty správné otázky ke správným odpovědím.... jinak některé věci docela zajímavé.
Nemám nic proti slevoserverům, dřív jsem je využíval hodně, teď jen opravdu občas, zdá se, že už se částečně vyčerpaly a najít zajímavou nabídku je docela složité.
Co mi vadí jsou často přemrštěné původní ceny a také spousta čínských šmejdů co se vydávají za kvalitní a úžasné zboží.
Zajímavý je taky přístup obchodníků k zákazníkům s kuponem, nechápu, když to někoho "obtěžuje", tak proč si platí drahou reklamu na slevoserverech, aby pak zákazníka odradil hned jak přijde slevu využít. Ale zároveň jsem narazil i na pár firem, kam se rád vracím bez voucherů a jinak bych o nich asi ani nevěděl...
Ne, blabolit o 1200 za kilo jste zacal vy:
"on jen tupon muze verit, ze 250g tataracek z prave svickove vam nekdo udela za 99kc. pouze na materialu je hospoda uz nejmene -200kc"
Tedy dle vas stoji POUZE NA MATERIALU 250g svickove nejmene 200 + 99, tj. kilo prave svickove stoji dle Vaseho tvrzeni NEJMENE 1196 Kc.
ach boze, co tu chcete dokazat? ze hospoda na tataraku z prave svickove za 99 neprodela 200 nebo co vlastne?
zkratka za 99 tatarak ze svickovy NEJDE udelat, to mela byt pointa kterou jste evidentne nepobral.
ale tim vas nechci odrazovat, jiste za hrst kuponu takto vyhodnych nabidek dostanete servis a jidlo na urovni :)))
U "Vašeho člověka" a i u Vás jde o ukázkové nepochopení této služby (což nepřičítám vám, jak píši níže). Cílem slevové akce není na ní vydělat, ale dát vědět o službě zákazníkům. Pokud si totiž koupíte inzerát v nějakém lokálním periodiku, tak za něj nemálo zaplatíte a nebudete vědět zda-li ti zákazníci dorazili na základě toho inzerátu. U slevových serverů naopak platíte jen za přivedené zákazníky, kterým musíte nabídnout špičkovou kvalitu, aby se k vám vrátili i bez slevy. To že Váš známý na tom vydělal i nějaké peníze svědčí jen o tom, že jeho služby jsou předražené a zjevně jejich kvalita neodpovídá ceně. Pokud by totiž nabídl službu špičkové kvality, tak už jen to, že mu přijde 200 zákazníků, ze kterých mu dejme tomu zůstane 20% stálých je obrovský zisk. Bohužel, to že obchodníci nedokáží dobře vysvětlit partnerům co jim vlastně nabízejí, poškozují nejen je, ale i koncové zákazníky. V Grouponu se dokonce nehovoří o obchodnících, ale o marketingových konzultantech, kteří poskytovatelům služeb doopravdy radí do detailů, jaký deal pro ně má smysl a jaký ne. Cílem je doopravdy pomoci zákazníkům, ale chápu, že vzhledem ke kvalitám zdejších "obchodníků" a velikosti trhu s pracovní silou (pan Čupr o tom důvodně v rozhovoru mluví) je těžké kvalitního člověka najít.
Ano, chci dokazat ze na 250 g tataraku z prave svickove za 99 hospoda neprodela POUZE na MATERIALU 200, jak si tvrdil, pokud kilo normalni prave svickove stoji 800, jak si taky tvrdil. Proste jen blbe kecas.
Nerikam samozrejme ze na nem neprodela, nevidim duvod proc si to ovsem zvelicovat lhanim, coz je zase pointa kterou si zjevne nepobral ty.
ted uz to chapu. ty tu bazirujes na 1200kc kvulit tomu "na materialu". evidentne do pohostinstvi nevidis takze je pro tebe material evidentne jen hlavni surovina, jinak bys vedel 2 veci, ze tatarak neni jen maso, ale i dalsi ingredience a ze nez ti prijde na talir je s tim spojena dalsi nutna rezie takze onen tataracek vyjde na materialu hospodu nejmin na 300.
snad uz ti to bude jasny.
ano vyraz "na materialu" znamena v restauraci/hotelu naklady nez vam to pristane na stole, stejne jako hangrle muze pro vas byt rucnik nebo apsac policka na knizky a presto to v restauraci obnasi neco jineho.
kalkulace se totiz dela na kompletni jidlo ne na hlavni surovinu. takze i energie a prace kuchare, cisnika, pomocne sily atd.
kdyz nad tim tak uvazuju tak kdovi jestli na to tataracku za 99 bude v minusu jen ty dve kila :)))
nekecate, z kravy ktera netusi co je trava jiste sezenete svici za pulku, ale ja mluvil o KVALITNI tu vasi bych proste nejedl stejne jako rohliky z lidlu,, je to uhel pohledu. takze si klidne bezte na tataracek za 99 a pochutnejte si, ja s tim nemam problem. jen tvrdim ze dobrej tatarak za 99 neudelate ani doma.
bla bla bla bla bla
prectete si asi druhy muj post v tomto threadu (29. 7. 2012 3:01) pak se chytnete za rypak a prestante zvanit, delate ze sebe jenom zbytecne blbce.
kazdopadne vam preju at si pochutnate na svickovy z 5 let stary dojnice za 400kc :))) holt pan bude gurmet co mu nejede kobe, ale vydojena kravicka je pro nej top kvalitka :)))
No nevim, kterej odvazlivec by do "Slevomat Group" investoval. Je v tom obchodne takovej bordel (at ziji investicni vehikly!), ze se to pravdepodobne za par mesice vice ci mene polozi, i kdyz znacka zustane. Dukazem je posledni zprava, ze Zapakatel konci spolupraci se Slevomatem, prestoze ten v nem drzi 51%. Co to sakra je? Nehlede na to, ze tu Čupr mele, jak se postupne propojujou. Stejne tak keca nesmysly s ohodnocenim ve vysi desitek milionu eur, realne jsou pritom desitky milionu korun. Btw. investice Slevomatu v zahranici jsou naprosta tragedie
Například jatka v naší obci nabízí pravou svíčkovou (z krávy) v maloobchodě za 300Kč/kg a z býka za 400-450Kč/kg. Díky matematice z druhé třídy celkem snadno vím, že 200g svíčkové z krávy tak vyjde na 60Kč a to v případě, že jsem koupil to maso jako koncový spotřebitel. Hospoda, která má zaručený odběr 200kg svíčkové v rámci 2 měsíců, dostane slevu ještě větší.
Já vím, teď mi zase vysvětlíte, že to určitě není z krávy, ale ze psa a že vlastně možná za 99 jde udělat, ale hospoda na tom nevydělá 100Kč na klientovi a milion vysvětlení, proč je OK, že prostě kecáte nesmysly.
Jasně, přesně jak jsem čekal, výmluvy a okecávky. Máte krátkou paměť, ocituji vás:
"on jen tupon muze verit, ze 250g tataracek z prave svickove vam nekdo udela za 99kc"
Takže kecáte, až se vám od huby práší a když vám to někdo dokáže, budete kličkovat jak zajíc. Tentokrát prý "dobrá svíčková". Nikde jste to nepsal a ostatně je to dobře, protože zatímco svíčková je exaktně definovaný kus masa, dobrá svíčková je naprosto subjektivní záležitost. Ostatně doporučuji zajet do Kobe na autentické hovězí wagyu. Udělal jsem to a proto vím, že velice rychle zjistíte, že i to extrémně drahé "kobe", co se prodává v Evropě, je dost vcelku nic moc a obyčejná svíčková vám přijde nepoživatelná. Proto nejsou vhodné pojmy jako "dobrý" nebo "kvalitní" bez bližšího upřesnění, protože pro každého to znamená něco jiného.
Já na tatarák za 99 nechodím, ale nemám rád, když někdo blbě lže, proto jsem se do diskuze zapojil.
Ano, ten druhý post jsem si přečetl a není nijak v rozporu s tím, že tvrdíte, že 200g tataráku za 99 MUSÍ být pro podnik ztrátové už v surovinách.
Myslel jsem si, že jste jen ňouma, ale vy jste skutečný idiot, co bude plácat nesmysly, hlavně aby nemlčel. Navíc ani číst neumíte, originální kobe přímo v Kobe mi chutnalo velmi a exportované "kobe" je proti tomu nic moc. O tom, komu chutná či nechutná stará dojnice jsem nepsal ani čárku, ale to sám moc dobře víte a jen kolem sebe potřebujete kopat, abyste se snažil zakrýt fakt, že akorát blbě lžete. Poslužte si, další reakce na ty vaše kydy nemají smysl.
Nepopírám úspěch slevomatu, ale tvrzení, ze je založeny na zákaznické podpoře. Zkuste si zavolat na hlavní telefon pro zákazníky a hned uvidíte tu skvělou podporu. Po několika dnech vás to přestane bavit.
Ve svém skromném podnikání si takový fucking zákazníka nemůžu dovolit. Nicméně můj (úspěch) má asi podobný zaklad jako slevomatu. Byl jsem první a teď to nějak plácám. U slevomatu bych asi přidal ještě know how od mitonu.
A jestli chcete vidět ne skvělý ale mnohem lepší servis, tak zkuste cinknout do alzy, která ma na hrubo stejně zaměstnanců a v násobcich větší obrat a ještě stíhaj zvedat telefon.
P.S. Pokud tohle bude číst někdo ze slevomatu, prosím předejte taky moje cislo nějakému obchodakovi z prahy. Už uplynulo 14 dni a dva sliby, ze se někdo ozve. 775 593 549 koudelka
Já občas koupím nějakou slevu na jídlo/pití. Tam je to prostě jasně dané. Když jedno pivo běžně stojí 30Kč a za poukaz 45Kč dostanu tři, tak proč ne. Stejně nás jde vždy parta, dáme si nějaké další pití, jídlo a v důsledku tam nenecháme o nic moc méně, než kdybychom poukaz neměli. A když se nám tam líbí, jdeme příště i bez poukazu. My dostali slevu na část útraty, restaurace naplnila kapacitu, nalákala hosty a vydělala na tom, co bylo mimo poukaz (vždy něco je). Vyhrají obě strany.
Ano, pokud jde jen o cenu, tak máte pravdu. Mně jde ale také o jiné parametry. Jak v hodpodě vaří, jaká je obsluha, jaké je tam prostředí, jestli mají "čisté trubky". To se na slevovém serveru nedovím, naopak nákup zde zvyšuje riziko, že tyto parametry nemusí být úplně v pořádku. Výjimky existují, ale potvrzují pravidlo.
pokud nekam jdu tak na doporuceni a to je sakra rozdil.
on jen tupon muze verit, ze 250g tataracek z prave svickove vam nekdo udela za 99kc. pouze na materialu je hospoda uz nejmene -200kc takze aby se dostala hospoda na nulu musite jim tam nejmin jeste 500kc nechat a o tom dost pochybuji.
nakupci kuponu nehledaji ve slevach kvalitni restauraci, ale kde si co nejlevneji nacpat pupek bez ohledu na kvalitu. jejich loajalita je pak rovna skoro nule, viz komentare na slevovych serverech a forech kde nadaji kdyz nekdo da tatarak za 200kc ze je drahej.
Abychom věděli s kým máme tu čest poslouží nám obchodní rejstřík.
Není účetní závěrka rok 2011
Není účetní závěrka rok 2012
Hospodářský výsledek za 2010 -6 811,- tisíc Kč, přeloženo do srozumitelné řeči ztráta 6 811 000,-Korun českých.
Další zajímavostí je i údaj o cizích zdrojích 23 213,-tis Kč. Opět přeložím půjčeno 23 213 000,-Kč
No vůbec je zajímavé si přečíst onu účetní závěrku roku 2010
https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl.pdf?subjektId=isor%3a100146374&slCis=101528153&klic=0QpFmCxPwCuA7Og1lMAgiQ%3d%3d
Ona je to zase jen další bublina!
Chat pro zákazníky funguje tím způsobem, že se zeptáte k aktuální slevě a dozvíte se, že se máte zeptat v diskuzi a ne v chatu.
Další věc je skutečnost, že postavit kvalitu zákaznické podpory na cenzuře dotazů je fakt unikátní. Slušný, věcný, právu neodporující dotaz nehodící se "do krámu" zmizí ze světa a tazatel je pro příště zablokován. Je mi jasné, že to typicky okecáte stylem "to u nás není možné" nebo "bez znalosti konkrétních dat se k tomu nemohu vyjádřit", ale problém je, že tímto stylem Slevomat skutečně funguje. Diskuzí na toto téma je na netu celkem dost na to, aby se to dalo popřít oblíbeným a univerzálním stylem "to jsou pomluvy závistivé konkurence".
Dobrý den,
jak už jsem vyjádřil telefonicky, omlouváme se, pokud jsme byli zrovna zaneprázdnění. Jinak pro zákazníky máme více způsobů, jak získat rychlou odpověď, třeba chat nebo klidně i Facebook, kde zpravidla odpovídáme do dvou hodin. Jen pro zajímavost, Alza měla 270 zaměstnanců již v roce 2009, teď to bude určitě ještě více ;).
Na obchodním oddělení zaurgujeme. Omlouváme se za prodlevu.
Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
Slevové servery nepoužívám ze zásady. Byznys se slevami je v podstatě jen další nástroj pro manipulaci se zákazníkem. Marketingový nástroj. Pak je třeba rozlišovat druhy slev. Jsou slevy fiktivní, kde jde jen o kouzlení s čísly - ty kupujícímu nic nepřinesou. Pak jsou slevy skutečné - tam je zase na místě otázka proč ke slevě dochází, kvalitní aktuální zboží ve slevě zas tak často nebývá. Když už chci slevu, tak ji hledám v rámci konkurence na trhu sám, případně si ji sám s prodejcem vyjednám (jde to - dokonce i u O2). Jakýkoliv prostředník jen stojí další peníze,
Problém není ve Slevomatu, jako firma za mě potlesk. Problém je v odvětví, ve kterém se pohybují a toho se štítím jako čert kříže. Dobré, fungující věci, po kterých je poptávka, se na slevových portálech prostě neprodávají. Většinou jde o zoufalé restaurace, jinak neprodejné produkty aj. A pak si přičtěte cílovou skupinu, což také nejsou kdovíjak bystří lidé ...