Vlákno názorů k článku Tomáš Hodboď: Mých šest let v Heurece. Byla to parádní jízda od x - Hledat cenu na heurece je totalni nesmysl, protoze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 5. 2013 22:05

    x (neregistrovaný)

    Hledat cenu na heurece je totalni nesmysl, protoze tam je reglejch promile shopu. Ale pokud vim, ucastnici plati za proklik ... korunu i vic => az budu chtit nekoho zruinovat, napisu si na to klikani bota ;D

  • 25. 5. 2013 17:16

    bez přezdívky

    Já to vidím opačně - dokud nebyly recenze na Heuréce, byla ve srovnávačích vidět jenom cena a zákazník tam neviděl žádný důvod, proč si trochu připlatit za nákup u dobrého obchodu. Na Heuréce naopak vidíte i kvalitu obchodu.
    To že zákazníci stejně jdou po ceně, není problém který udělala Heuréka. Nebýt jí, srovnáváme pořád jenom ceny...
    Problém je IMHO hlavně v médiích, které obchodníky prezentují jako zloděje co se snaží oškubat chudáky zákazníky a ukazují nám, že zákazník udělá dobrý skutek když naopak on oškube obchodníka. Dál je problém v tom, jak rychle roste počet eshopů v ČR - teď máte několikanásobně víc konkurence než v roce 2007. Zákazníci šli po nejnižší ceně už v době, kdy Heuréka neexistovala. Jenom se o ni přetahovalo míň obchodů a lidi nebyli tak zmasírovaní z médií.

  • 25. 5. 2013 9:54

    sun (neregistrovaný)

    Po prichodu heureky nam rok od roku klesa marze z prodeje produktu, prestava se hledet na kvalitu, propustilo se nekolik lidi, nebot kazdy vsechno okopiruje a nema takovy smysl se s obsahem eshopu delat.
    Dekuji tedy p. Hodbodovi, ze nasi firme zvysil produktivitu, zahubil mnoho cizich internetovych obchodu a verim, ze Allegro svoji strategii heureku povede opacnym smerem. :-)
    Diky heurece se hledi na cenu tak neumerne, ze to pochopili lide nepoctivych eshopu a z ciny importuji velke mnozstvi padelku. Takze, kdo prodava padelky ma na heurece nejnizsi cenu a oficialni dovozci pracuji s nulovou marzi. Dale ti, kteri prodavaji padelky maji zcizene texty, takze maji nulove naklady.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).