Po prichodu heureky nam rok od roku klesa marze z prodeje produktu, prestava se hledet na kvalitu, propustilo se nekolik lidi, nebot kazdy vsechno okopiruje a nema takovy smysl se s obsahem eshopu delat.
Dekuji tedy p. Hodbodovi, ze nasi firme zvysil produktivitu, zahubil mnoho cizich internetovych obchodu a verim, ze Allegro svoji strategii heureku povede opacnym smerem. :-)
Diky heurece se hledi na cenu tak neumerne, ze to pochopili lide nepoctivych eshopu a z ciny importuji velke mnozstvi padelku. Takze, kdo prodava padelky ma na heurece nejnizsi cenu a oficialni dovozci pracuji s nulovou marzi. Dale ti, kteri prodavaji padelky maji zcizene texty, takze maji nulove naklady.
Já to vidím opačně - dokud nebyly recenze na Heuréce, byla ve srovnávačích vidět jenom cena a zákazník tam neviděl žádný důvod, proč si trochu připlatit za nákup u dobrého obchodu. Na Heuréce naopak vidíte i kvalitu obchodu.
To že zákazníci stejně jdou po ceně, není problém který udělala Heuréka. Nebýt jí, srovnáváme pořád jenom ceny...
Problém je IMHO hlavně v médiích, které obchodníky prezentují jako zloděje co se snaží oškubat chudáky zákazníky a ukazují nám, že zákazník udělá dobrý skutek když naopak on oškube obchodníka. Dál je problém v tom, jak rychle roste počet eshopů v ČR - teď máte několikanásobně víc konkurence než v roce 2007. Zákazníci šli po nejnižší ceně už v době, kdy Heuréka neexistovala. Jenom se o ni přetahovalo míň obchodů a lidi nebyli tak zmasírovaní z médií.