V podstatě souhlasím s Tomášem a doplňuji, že nejen agentury, ale i Ivo deformuje trh. A to zejména v základním přístupu, kterým je vztah k vlastním zaměstnancům. Navíc je sám součástí mediálního agenturního světa. A je dobře, že ze zkušených míst je slyšet, že Seznam je médiem a nejen 'vyhledávačem' a 'technologickou firmou', což chce slyšet majitel. Protože ony už ani ty telefony nejsou jen telefony, ale i fotoaparáty, walkmany, rádii a počítači! MultiMEDIA.
A z info@huggiesmail.cz mi od 28.1. nikdo neodpovedel.
Klamou na Internetu spotrebitele akcema, ale v obchodacich maj uplny prdlajs. Vyborna prace Jindrisku.
Distribuce je neschopna distribuovat, natoz se zabyvat stiznostmi. Jen by me zajimalo jestli to byl i Vas reklamni, marketingovy nebo komunikacni ci kreativni vymysl jak se tomu po novu rika, postavit do obchodaku sotva plnoletou slecnu s "napisem Huggies na cele", postavajici mezi regaly a nabizejici informace, nebo dokonce RADU!. Uz jsem je dlouho nevidel, coz je asi dobre, protoze ty chudery nevedely zbla niceho podstatneho, pokud jsem se jich zeptal. Vybaveny byly jen jedinou informaci, ze ke dvema balenim dostanu tricko. Tricko jsem nedostal, protoze uz nemeli, dostal jsem misto toho ubrousky a hrnecek a jeste ubrousky a... a to je vse. Preju Vam v dalsi praci mene podobnych "uspechu". Jinak je docela legrace pozorovat vase zamestnance "pracujici" v suterenu primo z ulice. Obcas jedu kolem.
Dobrý den ,přidávám se k diskuzi.Bohužel i já jsem se stímto jednáním setkala.Kdykoliv jsem si šla pro akci nikdy jsemm ji nedostala.Nyní jsem se obrátila přímo na paní Kaškovou zatím s odpovědí,že se moje stížnost vyřizuje.Odpověd přichází pouze na každý 3 email.Tak nevím Za plenky jsem od narození mého synka což je 10 měsíců tak 10000,-.Ale ani jednou jsem nedostala žádnou akci.Bylo to tričko,taška,motorka a nakonec nočník a vždy s odpovědí nemáme huggies nedodal.Tímto mě tato firma ,že akce nedostávam odrazuje od koupi dalších plenke.Akce neseděj jak v drogeriich tak v supermarketech.Proto jsem požádala Huggies zda mi mohou jako stálé zakaznice tyto dvě poslední akce dostat přímo od nich a to dětské odrážedlo a nočníj.Jak jsem již psala odpověd ,že se vše vyřizuje ale popravdě já neznám ani odpověd a to zda mi akci pošlo či nikoliv.Pokud jde o plenky kolikrát sjedeme s manželal 5 obchodáků aby jsem sehnaly tu vellikost co potřebujeme.Mějte se!!!
No na distribuci se musit obratit primo na spolecnost Kimberly-Clark, urcite se Vam pokusi pomoci, to skutecne opravdu nejde pozadovat po internetove agenture :) Nicmene davame vedet produktove manazerce o Vasem problemu... Co se tyka webu, netvrdim, ze nam neco nemohlo uniknout, ale kdyz se podivate na web, je tam aktualni nabidka a diskuse si prubezne hlidaji i samy maminky, ale samozrejme se nejde ubranit spamerum vzdy...
rada bych reagovala na predeslou diskusi. Popisovane problemy s plenkami a se serverem muzeme podle meho nazoru rozdelit do dvou skupin.
1/ To co je opravdu nase chyba
- neaktualizovane akce na serveru ... ano, jeden cas se nam to opravdu stavalo. Pokud se na Huggies Club podivate nyni, vse uz je v poradku a tak to i zustane.
- nebylo odpovezeno na dotaz na info Huggies Clubu - prave ted resim, proc se tak stalo a dekuji za upozorneni
2/ To co nemuzeme ovlivnit
Urcite se mnou budete souhlasit, ze je v nasem hlavnim zajmu, aby v kazdem obchode byly plenky Huggies v dostatecne zasobe a ve vsech variantach, ktere vyrabime. Bohuzel, ne vsechny obchody, jsou ochotne mit na regalech vsechno nase zbozi. Tj. nektere velikosti, napr. vel. 6 muzeme prodavat pouze v nekterych retezcich. Je v nasich silach, ohlidat to, aby zbozi doslo z naseho skladu na centralni sklad daneho retezce. Ovsem to, aby zbozi z centralniho skladu dorazilo na sklad jednotlivych prodejen a aby z tohoto skladu bylo umisteno na regaly je jiz plne ve zodpovednosti danych prodejen a pokud sledujete diskusi o merchandisingu ve velkych retezcich, jiste vite, ze situace neni jednoducha.
To, ze nebyla poskytnuta sleva pri nakupu 2 baleni nechavam proverit.
Co se tyce spamu v diskutarne, dle meho nazoru to je velmi ojedinele a pokud se vyskytne nejaky opravdu "dramaticky pripad", tyto diskuze vymazavame. Na druhou stranu, diskutarnu nechavame maminkam jako "jejich teritorium" a snazime se ji ovlivnovat minimalne.
Dekuji za pochopeni,
s pozdravem,
za znacku Huggies
Ida Kaskova
Brand Manager Huggies
Souhlasim. Ja musim pro velikost 6 jezdit do obchodu, kam bych jinak ani nepachnul, zadny jiny retezec je ze mne neznameho duvodu nema. Prijde mi to jako socialisticke shaneni.
Neni to vina reklamky, ale vyrobce, nicmene reklamka by na to mela dohlednout. Ale podle me na to nemaj.
Ten huggiesclub.cz je hruza ! Diskuse plna spamu od majitelu internetovych obchodu, informace o akcich s plenama jsou nekdy az dva mesice stare. Horsi referenci pro Ogilvy by byl snad uz jen Peprnet :)