"Hodnocení výkonu reklamy už totiž nebude záviset jen na počtu kliků, ale bude se započítávat i čas, který u něj čtenáři strávili."
Takže, když si otevřu 50 Tabs s nějakým obsahem, pustím k tomu 10 videí s reklamou, ani se na to nepodívám a půjdu na oběd, kdy po obědě všechno zavřu, tak se tím "měřením" zjistí, že jsem na to koukal 2 hodiny? :)
Vždycky, když se mě někdo ptal na počet zobrazení mého webu, odpověděl jsem, že nevím, že sleduju čas, který na mém webu čtenáři tráví, ale že se na počet zobrazení můžu podívat. Návštěvu, při které si uživatel přečte celý článek od začátku do konce přece nemůžu postavit na stejnou úroveň návštěvě, při které uživatel klikne do sekundy na tlačítko zpět. Vždy mi šlo především o kvalitní obsah, psal jsem dlouhé články plné informací, ne jakési reblogy. Jsem moc rád, když to někdo vidí stejně a že se někdo snaží poctivě odstranit příčinu problému.