Hlavní navigace

Trendy online marketingu, smrt youtubera i fenomén Twitch. To vše nabízí Czech Internet Forum

Redakce

Online marketing, nové technologie, byznys modely, asistované zážitky, nativní reklama, sociální sítě – to vše už 16. října.

Doba čtení: 3 minuty

Konference Czech Internet Forum se letos opět zaměří na novinky a trendy v online marketingu. Mluvit se bude o nativní reklamě, byznysu na sociálních sítích, netradičních komunikačních kanálech, chatbotech i online streamování. Řeč bude i o úspěšných českých projektech, např. o grafickém editoru Photopea, fenoménu Twitch.tv, pečovatelském startupu Cera nebo megaúspěšné kultovní hře Kingdom Come: Deliverance. Den plný online marketingu startuje 16. října v 9 hodin v Národním domě na Vinohradech.

Na co konkrétně se můžete těšit?

Konferenci otevřeme ve velkém stylu. Výkonný ředitel Googlu pro střední Evropu, David Sneddon, bude mluvit o zvyšujících se nárocích dnešního zákazníka. Budoucnost patří asistovaným zážitkům. Co to znamená pro marketing?

Nové technologie změnily svět. Ne vždy k lepšímu. Teď spotřebitelé cítí, že je třeba s tím něco udělat. Jak na tuto kulturní změnu zareagovat a vyhovět přání zákazníků i celé společnosti? Kodi Foster je datová špička, viceprezident pro datovou strategii ve Viacom, který provozuje třeba MTV nebo Paramount. Na reálném případu vám ukáže, co dokázala inovace spojená se snahou pomáhat ostatním.

Vystoupí i jeden z nejviditelnějších Čechů v technologickém byznysu David Pavlík. Působil ve SpaceX, letos v červenci posílil vedení Kiwi.com. Jeho přednáška bude o rozvoji a růstu několika významných světových firem. Ukáže, jak si tyto firmy poradily s novými výzvami, jak dokázaly inovovat a přizpůsobit se novým podmínkám.

Jirka Král, jeden z nejsledovanějších českých youtuberů, se rozhodl definitivně skončit s natáčením videí. Jeho kanál přitom momentálně odebírá přes milion lidí. Jak se povedlo vybudovat jednu z nejslavnějších značek českého YouTube? A co stojí za jejím marketingovým úspěchem? To i mnohem víc se dozvíte v rozhovoru o závratné kariéře Jiřího Krále, kterou mu pomohl vytvořit jeho bratr Petr Král. Rozhovor o stvoření i smrti youtubera povede šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek.

Tisk je mrtev a placený obsah v dnešní době naprosto nemá šanci. Opravdu je to tak? O tom, proč věří v budoucnost nového deníku Nový deník, bude mluvit jeho ředitel Ján Simkanič. A prozradí i finální čísla crowdfundingu.

V čem je nativní reklama unikátní? Jak s ní pracovat? K čemu je dobrá a v čem poráží klasické formáty? A jak ji správně vyhodnocovat? Na tyto otázky odpoví ve svém vystoupení zástupce průkopníka nativní reklamy R2B2 František Bauma.

Sociální sítě využívá většina marketérů. Jak si ale efektivně podmanit všechny a nevyužívat stále dokola jen Facebook? Nejen o Instagramu a Pinterestu a jejich využití pro zvýšení návštěvnosti webu bude mluvit Jan Sladovník z MAFRA.

Uvažujete o využití chatbota? Jak na to, aby zákazníkům nejen pomáhal, ale aby je i bavil? Zkušenosti s chatbotem Andrejkou, která dostala dokonce už i pozvání na rande, prozradí Daniel Klíma z Queens.

Vsadili na Instagram. O tom, jak se vypořádat s tvorbou obsahu pro dvojí publikum (české a zahraniční) a jak se dostat na 50 tisíc sledujících, bude mluvit Jan Valenta, zakladatel Taste of Prague.

MIF18 tip v článku ROSA

A to není vše. Program konference najdete na webových stránkách. Těšíme se na vás 16. října v Národním domě na Vinohradech.

Partnery akce jsou společnosti Acomware, Active24, HyperMedia, Internet BillBoard, LCG New Media, PayU, Queens, R2B2, Rakuten Viber a Reinto. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Tyinternety.cz. Pořadatelem akce je server Lupa.cz a produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?