V clanku mi slo o vyjadreni, kam plynou penize. Jedna se o michani hrusek s jablky, jenze ve chvili, kdy jednaji s klientem, mohou jmenovani pouzivat silu vsech penez, ktere pres ne tecou.
Podle me michate hrusky s jabkama... Pokud byste se bavil o silne trojce mezi reklamnimi agenturami, ktere prodavaji reklamu na jine servery, pak by silna trojka mohla byt MIA, Arbomedia a Run Interactive. Chceme-li pomerovat silnou trojku mezi servery, pak do ni muzeme pocitat dejme tmou Seznam, Mobil server a Computer Press... To je pochopitelne vec nazoru, ja publikoval ten svuj, nicmene michat reklamni agentury a servery je IMHO blbost, protoze vetsina prijmu reklamnich agentur jde pak k jednotlivym serverum, agenturam zustava v drtive vetsine pripadu (neprodavaji-li prostor na vlastnich serverech, coz se vetsinou nestava) pouze provize...
Vse je za placenou reklamu: Z agentur MIA a Arbomedia (ex IP Praha) a k nim Seznam (i když, jak jsem zjistil, Mobil Server bude s prijmy zaostavat jen o kousek).