Fascinuje mne ten kontrast: Na jedné straně si tady čtu moudré, dobře zdůvodněné a velice věrohodné názory odborníků, jak by to být mělo.
A na druhé straně velice přesně vím, že když omylem kliknu na nějaký takový banner, tak se děsně naštvu. Sice si nezapamatuju, na kterém serveru to bylo, ale docela přesně si zapamatuju, že to byla reklama na prašku Samoper.
Jen pochybuju, zda to je přesně to, čeho chtěla ta reklama dosáhnout - já bych totiž takovou pračku nekoupil, ani kdyby byla jediná na světě. Protože se cítím podveden a mám dojem, že ta pračka je stejný podvod....
Podle meho je cilem Trikovych baneru dostat cloveka na misto, kde mate vice (neomezeny) prostor pro prezentaci svojich cilu. A zalezi, jestli dokazete toho cloveka jeste dal zaujmout.
Kdyby Blesk prisel v dobe sveho vzniku v informacemi typu HN, tak by tu uz nebyl. On prisel s prvni s Trikovou reklamou "Kdo necte Blesk vi kulovy" (taky na hrane, alespon v te dobe) a spousta lidi ho diky tomu vyzkousela a zustala u nej. (Zajimave, ze ac nectu Blesk, tu hlasku znam i po x letech).
Pokud nemam ctenare, zakazniky, musim je k sobe nejak dostat nebo na sebe upozornit (Trikovy baner) a presvedcit je, ze jim dokazu dat vic nez jen ten Trikovej baner a ze jejich usili Kliku nebylo zbytecny.
No ja myslim, ze zrovna toto neni dobry priklad. Napriklad ja si nechvam vypisovat vsechny prispevky, protoze "matlat se v jednotlivych je tak neprehledne a pak vlastne ani nevite co jste cetl a co ne.
Jinak se domnivam, ze veskere polemiky tohoto druhu, ze trikove bannery jsou nehoraznost ap. je ciste jen subjektvni a i trosku pokrytecke, snazite se kazat lidem comaji delat a co ne a to take neni dobre. Pravda je vzdy nekde uprostred.
Ja bych to ale bral z jineho uhlu, podivete se na to takto z me zkusenosti:
ja kdyz jsem zacinal s Netem, tak jsem se take mockrat napalil na tyto bannery. Pak jsem se zacal byt vice pozorny na to kam klilkam. Bannery me vlstne naucily pozornosti pri praci s internetem At se kazdy spali, vzdyt chybama se clovek uci. A povest serveru ktery banner propagoval???? Ha dnes si nepamatuji uz ani jeden na ktery jsem klikl omylem a ze bych byl nejak strasne nastvany? Ani nahodou. Proste jsem si rek...no tak ses napalil chlapce a priste si das pozor.
Zaverem: nic neni jen cerne a bile a je nutne hledat kompromisy.
Je otázkou čtenost? Vidělal někdo už někdo na čtenosti? Víte, že HN mají mnohem větší zisk než Blesk, který je několikanásobně prodávanější? Jasně, HN by se mohly stát více bulvárními, nalákat nové čtenáře, ale jejich příjmy by poklesly!
Chybou tohoto "Trikoveho baneru" je, ze ta ZNACKA Matej je zverejnena jeste pred "prokliknutim". Proto muze dojit ktomu, co jste psal (znacka bude ztotoznena s hulvatem).
Slouhlasim, ze kalibr je prehnany a nevhodny, slo pouze o demonstraci.
Nicmene se domnivam, ze se bude i na poli baneru "pritvrdovat" a "Chytni tri cisla" uz nebude stacit.
Ono je to vzdy otazkou vkusu co chcete jako reklamni material pouzit. Tvrzeni "Autor je KRETEN!!!" jako upoutavka na Vas prispevek je mozna zajimava, lec co ti co si Vas clanek neprectou? Budou povazovat Vas za neomalence a nekoho kdo nema k urazkam daleko!
Myslim ze v tomto pripade byla urcita hranice prekonana a takoveto triky by se nemeli v diskusich objevovat!
Timto se velmi omlouvam Autorovi za urazku a Lupe za "naomalenost" .
Ten vykrik v titulku je totiz zkouska "Trikoveho baneru".
Pokud ma Lupa statistiky precteni jednotlivych reakci, mel by tenhle prispevek vyhrat.
Uvidime, jak si me pravidelni ctenari budou pamatovat, jestli se v nejake jine diskusi objevi na muj prispevek a reakce na nej bude typu "neni nekdo nahodou zase kreten?" pak Trikovy baner FUNGUJE a je spojen i se ZNACKOU.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).