Vlákno názorů k článku Trikové bannery nelze považovat za reklamu od Ivan Latečka - Trikový banner se dá přirovnat inzerátu na nějaký...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2001 11:13

    Ivan Latečka (neregistrovaný)
    Trikový banner se dá přirovnat inzerátu na nějaký web v deníku Blesk. Inzerát uvidí spousta, spousta čtenářů, ale cílová skupina kterou chci oslovit je tak (možná) jedno promile všech. Můžu se ohánět argumenty, že inzerát vidělo tolik a tolik lidí, účinnost inzerátu je přesto naprosto nulová a jsou to vyhozené peníze. Skutečně si myslíte, že když někdo klikne na banner polonahé dívky s dvojsmyslným textem si v případě, že skutečně potřebuje koupit pračku vzpomene, že se kdysi omylem a nechtěně dostal na server Eva.cz? Nebylo by lepší rovnou odchytávat zájemce, kteří si tu pračku chtějí koupit teď a ne až někdy v budoucnu či případně nikdy?
  • 20. 4. 2001 7:48

    Michal Řepásek (neregistrovaný)
    To je dobrá otázka. Proto taky krom onech banneru produkujeme i klasicke vyrobkove, tech si ale bohuzel vsima podstatne mensi cast internetove populace. Soudim na zaklade pranyre za tu polooblecenou zenu.

    Ale pravda je takova ze odpoved nezname a nemuzeme jednoznacne rici zda-li je to tak absolutni jak tvrdite. Proto si nemuzeme dovolit riskovat a o zakazniky budeme bojovat vice zpusoby.

    Michochodem u Vas ten banner zabral, ne? Myslim ze ano! :-)
  • 20. 4. 2001 13:13

    Ivan Latečka (neregistrovaný)
    Smůla, nezabral :-) Reaguji pouze na informace z této diskuze. Ani si neuvědomuji, kterýže ten polonahý banner z internetu je právě ten váš :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).