Trikový banner se dá přirovnat inzerátu na nějaký web v deníku Blesk. Inzerát uvidí spousta, spousta čtenářů, ale cílová skupina kterou chci oslovit je tak (možná) jedno promile všech. Můžu se ohánět argumenty, že inzerát vidělo tolik a tolik lidí, účinnost inzerátu je přesto naprosto nulová a jsou to vyhozené peníze. Skutečně si myslíte, že když někdo klikne na banner polonahé dívky s dvojsmyslným textem si v případě, že skutečně potřebuje koupit pračku vzpomene, že se kdysi omylem a nechtěně dostal na server Eva.cz? Nebylo by lepší rovnou odchytávat zájemce, kteří si tu pračku chtějí koupit teď a ne až někdy v budoucnu či případně nikdy?
To je dobrá otázka. Proto taky krom onech banneru produkujeme i klasicke vyrobkove, tech si ale bohuzel vsima podstatne mensi cast internetove populace. Soudim na zaklade pranyre za tu polooblecenou zenu.
Ale pravda je takova ze odpoved nezname a nemuzeme jednoznacne rici zda-li je to tak absolutni jak tvrdite. Proto si nemuzeme dovolit riskovat a o zakazniky budeme bojovat vice zpusoby.
Michochodem u Vas ten banner zabral, ne? Myslim ze ano! :-)