No právě, že v nabídce máte zřejmě i to, co nejste schopni sehnat :-)
Na anketu bych odpověděl jasně - samozřejmě možnost číslo dvě. Marně vzpomínám na alespoň jednu objednávku, kdy mi byla celá objednávka odeslána v řádném termínu (Cybex nepočítám). Nevěšte ale hlavu, vaše konkurence Showpark už na tom podle mých posledních zkušeností začíná být podobně.
Objednávek jste měl na našich obchodech celkem 7. Je mi líto, že jste tak rychle zapomněl, že jste s nimi problémy neměl. Proč jste tedy při tak špatných zkušenostech využil náše obchody dohromady 7x?
Protože jsem asi nepoučitelný ;-) Když už se tak hezky díváte do statistik, tak byste také mohl vědět, že těch sedm objednávek bylo za několik let, což zase není tak vysoké číslo.
když už jsme u těch nepravdivých údajů, tak vy také na svých stránkách píšete nesmyly, třeba u filmu, který se jmenuje 千と千尋の神隠し (Sen to Chihiro no Kamikakushi) a u nás se distribuuje jako cesta do fantasie uvádíte názeev originálu Spirited Away, což je špatně, na druhou stranu je fajn, že nyní je tento nádherný film včetně originálního zvuku
mohu se zeptat, zda plánujete nabízet u nás i jiné filmy z produkce Ghibli třeba となりのトトロ (Tonari no Totoro), 天空の城ラピュタ (Tenkū no Shiro Rapyuta), 風の谷のナウシカ (Kaze no tani no Naushika) nebo 魔女の宅急便 (Majo no Takkyūbin)?
Prošel jsem si e-maily za poslední roky a napočítal jsem jen letmým pohledem tři položky, kdy jste mě "natahovali" několik týdnů a nakonec vůbec nesehnali. Cybex do toho netahejte, ten v glose vůbec zmíněn nebyl. Proč tam nebyl? Protože s ním prostě špatné zkušenosti nemám. S objednáváním filmů na DVD a hudby na CD na Vltava.cz je to bohužel horší a vaše vzývání novinářské etiky na tom nic nezmění.
A kolik jste viděl jen letmým pohledem položek dodaných?
Ona nedodaná položka o které píšete bylo CD, nebo DVD?
Nebo opět dochází k úmyslnému zkreslování informací?
P.S. Neodpověděl jste mi na mé předchozí otázky...
v dnešní době Google, wikipedie, online filmových databází snad není takový problém ověřit si relevantnost informací, už to, že japonský film má anglický název by mohlo dát podnět k ověření infomací
Za problémy s dodáním Vámi objednaného zboží, které popisujete ve svojí glose, se Vám jménem naší společnosti omlouvám.
Naše společnost v současnosti nabízí zdaleka nejširší sortiment v rámci elektronických obchodů v celé ČR. Tento fakt sebou ale bohužel přináší i riziko v podobě možných problémů s dodáním zboží. Jak již zaznělo ve Vaší glose : "Konkurence Vltavy, se kterou mám o něco lepší zkušenosti, jej neměla v nabídce..."
Dovolte, abych doplnil čísla, která mohou být zajímavá : Každý den vyřizujeme cca. 2 tisíce objednávek. V nabídce máme přes 1 mil. položek zboží, nakupuje u nás více než 550 tis. zákazníků. V tomto objemu čas od času dochází nevyhnutelně k problémům, které operativně řešíme. V celkových číslech problematické objednávky, jako je právě ta Vaše, tvoří řádově promile až procenta. Můžeme se prosím pomocí této diskuze pustit do menší veřejné debaty?
Dle údajů z našeho systému jste v obchodech rodiny Vltava Stores (konkrétně Cybex.cz, Vltava.cz) vytvořil celkem 7 objednávek čítajících dohromady 26 položek. Opět budu citovat Vaši glosu : "Nakupoval jsem tam už mnohokrát a nepamatuji si na jednu jedinou objednávku, se kterou by nebyly potíže." Dle údajů s informačního systému tento fakt není pravdivý.
P.S. Odpusťte, pokud jsem svým příspěvkem znevážil svoji omluvu. Ta stále platí. V posledním odstavci pouze reaguji - glosuji - jako čtenář, který rád čte regulérní a pravdivé údaje a nikoliv jako zaměstnanec společnosti VltavaStores.
Seznam transakcí? Poměrně přesný popis...
Mohu se zeptat, jak byste na glosu, která neuvádí pravdivé údaje a poškozuje dobré jméno firmy reagoval Vy? Předpokládám, že poklidným mlčením. Firmy bohužel nemají k dispozici UOOU...
Na Vaši otázku bych pochopitelně odpověděl za a) pokud bych používal stejnou metodu vytržení z kontextu jako autor glosy. V případě porovnání Vašeho příspěvku s tím mým pak Vaše otázka ztrácí smysl...
Do statistik jsem se díval po přečtení Vaší glosy, proto jsem i reagoval tak jak jsem reagoval ve svém prvním příspěvku. Nebudu do detailu psát, kolik z těchto Vašich objednávek není starších než dva roky, však Vy to víte sám velmi dobře. Pouze bych zde opakoval anketní otázku, kterou jsem již napsal.
Zeptám se Vás tedy na něco jiného. Jaký je podle Vás rozdíl mezi bloggerem a novinářem píšící pro seriózní zpravodajský server? Jaký je rozdíl mezi bulvárem a seriózním zpravodajstvím? Chápu, že Vaše glosa je glosou, tj. nemusí obsahovat objektivní informace. Chápu Vaše rozhořčení, které popisujete a dokáži se vžít i do rozpoložení ve kterém jste zřejmě byl, když jste článek psal. Ale již nechápu jak může novinář uvádět záměrně nepravdivé údaje, ať již jej omlouvá cokoliv. Jaký je Váš názor - existuje vůbec v dnešní době ještě něco jako novinářská etika?
Pevně věřím, že ano...
P.S. Váš dovětek "Cybex nepočítám" je dosti vypovídající. Cybex a Vltava jsou dva obchody jedné firmy - Vltava Stores a.s. (www.vltavastores.cz)
toto je přesně ten případ, kdy zboží těžko seženete v jiném obchodě v ČR, včetně těch kamených. Konkrétně na tento titul máme pouze jednoho dodavatele, který zboží dodává ze zahraničí (prosím nezaměňovat s lokalizovanou verzí). Z toho plyne jak dlouhá doba dodání (6 týdnů), tak i riziko, že se daný titul nepodaří sehnat. Na trhu neexistuje alternativní dodavatel a my musíme spoléhat nejen na to, že nám zboží dodáno bude, ale zároveň, že v informacích od dodavatele dostáváme správné popisky včetně názvů apod. Konečná zodpovědnost padá pochopitelně na nás. Stojíme před otázkou jestli zákazníkům toto raritní a vyjímečné zboží nabídnou, i když s popisovanými riziky, nebo jim ho nenabídnout. Zvolili jsme tu první variantu.
Nikolivek, napsal bych, ze podle nasich zaznamu u nas pan Macich nekolikrat nakupoval a ze seznam jeho transakci mame v systemu a ze pokud s tim bude souhlasit, tak je zverejnime.